اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز برگزار شد

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور حافظ و نابغه قرآنی در دانشگاه تبریز

خبرگزاری فارس: محفل انس با قرآن کریم از جمله برنامه‌های فرهنگی طرح ضیافت اندیشه دانشجویان در مسجد دانشگاه تبریز برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور حافظ و نابغه قرآنی در دانشگاه تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، شامگاه امروز محفل انس با قرآن با حضور علی امینی نابغه 9 ساله که حافظ، مبلّغ و مترجم قرآن است با حضور دانشجویان طرح ضیافت اندیشه در مسجد دانشگاه تبریز برگزار شد.

علی امینی که با مربیگری مادر خویش در شش سالگی حافظ کل قرآن شده است، طی سخنانی با شمردن فضایل و مناقب حضرت خدیجه(س)، وی را یکی از یاوران صدیق پیامبر خدا(ص) خواند و وی را از جمله برترین بانوان عالم برشمرد.

این نابغه خردسال که قرآن کریم را به صورت ترتیبی و موضوعی از حفظ است، متولد سال 81 بوده و هم‌اکنون در آزمون کارشناسی ارشد رشته علوم قرآنی شرکت کرده است.

وی در این مراسم به ذکر چند خاطره از حضور خود در کشورهایی مثل لبنان و مالزی پرداخت و با پاسخ به سوالات حاضرین موجب شگفتی حاضران در دانشگاه تبریز شد.

علی امینی که هم‌اکنون محصل کلاس پنجم ابتدایی است، حفظ قرآن را یکی از موهبات خداوند دانست و تبلیغ و تفسیر قرآن را به خصوص در کشورهای خارجی یکی از رسالت‌های خود خواند.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول