اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور آشناکردن بانوان صورت گرفت

برگزاری کارگاه آموزش قرآن در سراوان

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سراوان گفت: به منظور آشناکردن بانوان علاقمند به فراگیری صحیح قرآن، کارگاه آموزش قرآن در شهرستان سراوان برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزش قرآن در سراوان

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: کارگاه آموزش قرآن ویژه بانوان با هدف آشناکردن بانوان علاقمند به یادگیری صحیح قرائت قرآن از روز گذشته در محل نرجسیه (س) و حوزه علمیه حضرت زینب(س) شهرستان سراوان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی افزود: در این نشست‌ها که با حضور اساتید حوزه و مبلغان انجام می‌شود، به آموزش حروف و قواعد تجویدی قرآن‌کریم همراه با رفع اشکالات قرآن‌ آموزان در زمینه قرائت پرداخته می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی سراوان بیان داشت: این کارگاه آموزشی به‌‌ صورت روزانه در طول ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

دهقان تأکید کرد: این کارگاه پس از ماه مبارک رمضان نیز تا زمانی که قرآن‌‌آموزان کاملاً در زمینه قرائت صحیح قرآن ‌کریم مسلط شوند، ادامه دارد.

وی گفت: تمامی بانوان علاقمند به فراگیری قرآن می‌توانند در این کارگاه شرکت کنند.

* برگزاری دو محفل انس با قرآن در ایرانشهر

کارشناس قرآن تبلیغات اسلامی ایرانشهر هم گفت: دو محفل انس با قرآن‌ کریم با حضور ‌هیئت‌های محمد رسول‌الله (ص)، قمر بنی‌هاشم و ثامن‌الحجج (ع) در ماه مبارک رمضان در ایرانشهر برگزار می‌شود.

مسلم خدابخشی افزود: در این محافل که در محل مسجد محمد رسو‌ل‌الله‌ (ص) و هیئت ثامن‌الحجج (ع) ایرانشهر برگزار می‌شود، از سخنرانان، قاریان برجسته و گروه تواشیح نورالمهدی (عج) دعوت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این محافل ویژه عموم مردم است و در دو دهه اول ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، بیان کرد: در این محافل، هر شب یکی از جزءهای قرآن کریم توسط سه قاری برجسته از این هیئت‌ها، قرائت می‌شود.

* برگزاری اختتامیه 17 دوره قرآنی در زاهدان

مسئول مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی فجرآفرین زاهدان گفت: اختتامیه 17 دوره قرآنی روز گذشته در محل مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی فجرآفرین زاهدان برگزار شد.

سیدمهدی پورموسوی اظهار داشت: اختتامیه 17 دوره قرآنی با حضور بیش از 400 نفر از علاقمندان به آموزش قرآن‌ کریم در محل مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی فجرآفرین زاهدان برگزار شد.

وی تصریح کرد: اختتامیه 17 دوره قرآنی در رشته‌های قرائت، روخوانی و روان‌خوانی، صوت و لحن، فصیح‌خوانی، تجوید، مفاهیم و حفظ برگزار شد.

مسئول مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی فجرآفرین زاهدان گفت: این دور‌ه‌ها از اول تابستان در سطوح مختلف آغاز شده و پنجم مردادماه پایان یافت.

پورموسوی ادامه داد: در این دوره‌ها، کتاب‌های روخوانی نور، فصیح‌خوانی، روان‌خوانی سطح دو تألیف علی حبیبی، مفاهیم سطح یک تا شش استاد وکیل با تدریس مربیان قرآنی این مؤسسه برگزار شد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول