اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان خبر داد

توزیع 40 هزار تن آسفالت در خیابان‌های شهر زنجان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی شهردار زنجان با اشاره به برنامه‌ شهرداری زنجان برای توزیع 92 هزار تنی آسفالت در خیابان‌های شهر گفت: تا کنون 40 درصد از این مقدار آسفالت توزیع شده است.

توزیع 40 هزار تن آسفالت در خیابان‌های شهر زنجان

اصغر عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از اجرای 40 هزار متر جدول‌گذاری در شهر زنجان از آغاز سال جاری خبر داد و گفت: اجرای این میزان جدول گذاری با یک میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه انجام شده است.

وی میزان احداث کانال را از آغاز سال جاری 2 هزار و 400 متر اعلام کرد و افزود: برای احداث این میزان کانال یک میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه انجام شده است.

معاون عمرانی شهردار زنجان تصریح کرد: از آغاز سال جاری تا کنون با اعتبار 500 میلیون تومانی یک هزار و 500 متر مربع پیاده‌رو سازی شده است.

وی آسفالت‌ریزی را از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری زنجان در سال جاری عنوان کرد.

عزیزی با اشاره به کند بودن روند آسفالت‌ریزی در سطح شهر زنجان ادامه داد: دستی انجام شدن لکه‌گیری خیابان‌ها موجب این کندی است.

وی از برنامه‌ شهرداری زنجان برای پخش 92 هزار تن آسفالت در سطح شهر زنجان خبر داد و گفت: تا کنون حدود 40 هزار تن از این مقدار در خیابان‌های شهر زنجان پخش شده است.

معاون عمرانی شهردار زنجان بودجه در نظر گرفته شده شهرداری زنجان برای آسفالت خیابان‌ها را 9 میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام کرد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد نزدیک شدن به پایان فصل کاری در زنجان و تمام نشدن آسفالت خیابان‌های شهر زنجان خاطرنشان کرد: لکه‌گیری خیابان‌ها زمان‌بر است و با پایان یافتن لکه‌گیری روند آسفالت‌ریزی سرعت خواهد گرفت.

عزیزی ابراز اطمینان کرد، اگر اعتبار لازم برای آسفالت خیابان‌ها تامین شود، آسفالت‌ خیابان‌های زنجان تا پایان فصل کاری انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول