اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پلدختر خبر داد

جاده دسترسی به یاد بود شهدای گمنام پلدختر آسفالت شد

خبرگزاری فارس: شهردار پلدختر از آسفالت جاده دسترسی به یاد بود شهدای گمنام شهرستان پلدختر خبر داد.

جاده دسترسی به یاد بود شهدای گمنام پلدختر آسفالت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، محمد شرفی نصیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران فعال شهرستان پلدختر گفت: به منظور دسترسی بهتر به یاد بود شهدای گمنام که افتخار و نگین درخشان شهر پلدختر است، جاده شهدای گمنام آسفالت شد.

وی افزود: هزینه این جاده که توسط شهرداری پلدختر به طول 800 متر و عرض هفت متر آسفالت شده است و شامل راه شکافی، مخلوط‌ریزی، زیرسازی و آسفالت شده مبلغ حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال است که از محل در آمدهای شهرداری تأمین شده است.

شهردار پلدختر گفت: در گذشته نیز تابلو جهت نما در مسیر جاده دسترسی به شهدای گمنام شهر پلدختر توسط شهرداری نصب شده است که مردم و مسافران به راحتی و سهولت می‌توانند به یاد بود شهدای گمنام دسترسی پیدا کنند.

شرفی نصیری با تاکید بر این که امروز خدمت به شهدا خدمت به اسلام و اهل بیت است خاطرنشان کرد: شهرداری پلدختر قصد دارد، به محض آماده شدن نقشه و نصب گنبد محوطه‌سازی نموده و نسبت به فضای سبز در این مکان اقدام کند.

شهردار پلدختر با بیان این که شهدای گمنام، بالاترین ثروت یک ملت هستند، گفت: شهدا با ایثارگری‌های خود اقتدار و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت و آسایش امروز ما را به ارمغان آورده‌اند.

وی افزود: عظمت جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا است و این مردان بی‌ادعا بودند که با خون خود درخت اسلام را زنده نگه داشتند و ما نیز باید با تمام توان از ایثارگری‌های آنان تقدیر و قدردانی کنیم.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول