اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال‌جاری

تمام راه‌های روستایی چابهار آسفالت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر راه و شهرسازی چابهار گفت: تا پایان سال جاری تمامی راه‌های روستایی در شهرستان چابهار آسفالت گرم می‌شود.

تمام راه‌های روستایی چابهار آسفالت می‌شود

شهرام مبارکی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در چابهار اظهار داشت: مجموع راه‌های چابهار هزار و 409 کیلومتر است که 540 کیلومتر راه‌های روستایی آسفالت، 460 کیلومتر شن‌ریزی، 159کیلومتر راه اصلی  و 140 کیلومتر راه فرعی که به جاده ساحلی بندر چابهار مرتبط می‌شود.

وی از اختصاص 600 میلیون تومان اخیرا برای ارتقا و بهینه‌سازی 140 کیلومتر از راه‌های فرعی مرتبط به جاده ساحلی خبر داد و افزود: تا قبل از انقلاب تنها 185کیلومتر از راه‌های روستایی آسفالت بود اما پس از شکوفایی انقلاب اسلامی فقط در سال‌های 89-90 مجموعه راه‌های آسفالت شده در حوزه روستایی شهرستان چابهار 130 کیلومتر که 100کیلومتر آن در محور چابهار-ایرانشهر آسفالت گرم شده است.

وی در ادامه گفت: 212 کیلومتر از راه‌های روستایی در 89-90 شن‌ریزی شده که این میزان افزون‌تر از تعهد مقرر شده است.

مدیر راه و شهرسازی شهرستان چابهار به اجرای محور زیر پل ریمدان اشاره کرد و گفت: 750 میلیون تومان اعتبار اخیرا برای اتمام کار در این پروژه تخصیص یافته است.

مبارکی ابراز امیدواری کرد: با اجرای دستورالعمل وزیر راه و شهرسازی در زمینه آسفالت هزار کیلومتر از راه‌های روستایی کشور تا پایان سال آینده در حوزه راه‌های روستایی استان دیگر راه بدون آسفالت نخواهیم داشت.

وی افزود: در حال حاضر هم در تمام روستاهای بالای 50 خانوار شهرستان چابهار راه بدون شن‌ریزی نداریم.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول