اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد

بهره‌مندی تمام روستاهای بالای 50 خانوار از آسفالت

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تا پایان سال جاری تمام روستاهای بالای 100 خانوار استان از نعمت آسفالت بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی تمام روستاهای بالای 50 خانوار از آسفالت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری صبح امروز در نشست با مسئولان شهرستان خلخال با محوریت ساماندهی جاده اردبیل - فیروزآباد اظهار داشت: ساماندهی راه‌های روستایی در استان اردبیل مهمترین اولویت راه و شهرسازی استان است که در این میان در اولین فرصت روستاهای بالای 50 خانوار را تمام آسفالت می‌کنیم.

حیدری  به آسفالت 500 کیلومتر از راه‌های ارتباطی روستاهای استان اردبیل در سال جاری اشاره کرد و افزود: این استان 6 هزار و 500 کیلومتر جاده دارد که از این میزان 5هزار کیلومتر روستایی است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا نیروها و امکانات را همسو در اهداف تعیین شده به کار بریم، افزود: پیش از ادغام دو وزارتخانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی ما شاهد جمع شدن نیروهای توانمند و منحصر به فردی در اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل هستیم که همه این توانمندی‌ها را در راستای تعالی فعالیت‌ها به کارگیری می‌کنیم.

این مسئول پروژه فیروزآباد به طول 80 کیلومتر را یادآور شد و گفت: این پروژه و همچنین چهار خطه کردن نیر - سراب و آق‌چای از پروژه‌های اساسی راه و شهرسازی در استان اردبیل است که تا یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: جاده 82 کیلومتری اردبیل – فیروزآباد نیز تا یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم راه‌اندازی پایگاه‌های اورژانس و هلال‌احمر در مسیر اصلی اردبیل - سرچم تاکید کرد و گفت: تلاش می شود در این محور راهداری نیز ایجاد شود.

وی پیشرفت پروژه راه آهن را خوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: 56 درصد عملیات زیرسازی این پروژه 175 کیلومتری انجام شده و در سال جاری 860 میلیارد ریال به این پروژه اختصاص یافته که امیدواریم تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود از نظارت مستقیم وزیر راه و شهرسازی به این پروژه خبر داد و گفت: تمام مطالبات پیمانکاران در قطعات مختلف این محور پرداخت شده است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول