اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حرکت بی‌سابقه در تاریخ شهرداری اردبیل

98 هزار تن آسفالت در شهر اردبیل پخش شده است

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: در یک حرکت بی‌سابقه در تاریخ شهری اردبیل تاکنون 98 هزار و 200 تن آسفالت تولید و در سطح شهر اردبیل پخش شده است.

98 هزار تن آسفالت در شهر اردبیل پخش شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کنیم این رقم تا آخر تیر ماه به 105 هزار تن برسد که یک انقلاب عظیم در آسفالت‌ریزی شهر اردبیل خواهد بود که تاکنون در هیچ سالی از عمر خدمات ارائه شده در شهر اردبیل چنین حجم وسیعی از آسفالت ریخته نشده است.

وی خاطرنشان کرد: ما در چهار ماه سال گذشته 72 هزار و 500 تن و سال ماقبل آن نیز 66 هزار تن آسفالت‌ریزی داشتیم که رشد بالای 50 درصدی را نسبت به دو سال گذشته شاهد هستیم.

شهردار اردبیل یادآور شد: در فصل کاری همچنان تولید و پخش آسفالت ادامه دارد اما در این زمینه با برخی از مشکلات و چالش‌هایی روبرو هستیم که امیدواریم با حمایت شورا و مردم و مسئولان و خدمتگزاران نظام اسلامی بتوانیم این مشکلات را برطرف کرده و با دلگرمی بیشتر در سنگر خدمت‌رسانی حاضر باشیم.

بدری موضوع تامین و تزریق اعتبار 50 میلیارد تومانی را از طرف دولت بسیار ضروری خواند و گفت: ما انتظار داریم با تخصیص این میزان اعتبار به شهرداری‌ها بخشی از مشکلات پیش روی شهرداری اردبیل برطرف شود.

این مسئول با اعلام اینکه از اعتبارات دولتی استانی و ملی نیز در سال 91 تاکنون ریالی به شهرداری اردبیل مساعدت نشده است، بیان داشت: ما از نمایندگان استان انتظار داریم تخصیص 50 میلیارد تومان اعتبار دولتی را به شهرداری‌ها به جد پیگیری کنند و در تلاش باشند تا بخش عظیمی از مشکلات شهرداری‌های مناطق مختلف استان برطرف شود.

شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه 60 درصد بودجه امسال شهرداری در حوزه عمرانی به آسفالت اختصاص یافته است، تاکید کرد: ما در یک فرایند رو به جلو علاوه بر این بخش به حوزه توسعه فضای سبز نیز توجهی کرده‌ایم به طوری که امسال 27 هزار اصله نهال و بالغ بر یک میلیون بوته گل در سطح شهر اردبیل کاشت شده است و در کنار آن بحث رنگ‌آمیزی جداول، خط کشی خیابان‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

در ادامه این جلسه مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل نیز در سخنانی اظهار داشت: تحولی که در مدیریت شهرداری و تقویت در این بخش صورت گرفته است سبب شده تا ما بتوانیم کارهای عمرانی زیر‌بنایی را انجام دهیم به طوری که در این جبهه با حمایت شهرداران مناطق مختلف کارهای وسیع و گسترده‌ای صورت گرفته است.

حسین رفیعی تصریح کرد: با واگذاری مدیریت حوزه پارک‌ها و فضای سبز به شهرداران مناطق مختلف اقدامات مثبتی انجام شده که در جلسه بعدی شورا مباحث مطرح شده در این زمینه را به صورت مفصل ارائه خواهیم کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول