اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محور رشت‌ ـ امامزاده هاشم‌ ـ لوشان

راه ارتباطی گیلان به تهران آسفالته شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و شهرسازی گیلان گفت: روکش آسفالت راه ارتباطی گیلان به تهران در محور رشت ‌ـ امامزاده هاشم‌‌ـ لوشان با اعتباری بالغ بر 6000 میلیون ریال اجرا شد.

راه ارتباطی گیلان به تهران آسفالته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت شعبان‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه راه و شهرسازی استان با اشاره به انجام عملیات روکش آسفالت محور رشت امامزاده هاشم، اظهار کرد: به منظور برطرف کردن خرابی‌های موجود و نگهداری مطلوب و بهینه و ارتقای کیفی سطح راهها، عملیات اجرای 7.9 کیلومتر روکش آسفالت محور رشت-امامزاده هاشم–لوشان به اجرا درآمد.

وی با اشاره به وضعیت محور رشت ‌ـ امامزاده هاشم ـ ‌لوشان افزود: همزمان با آغاز دور دوم سفرهای تابستانی با هدف حفاظت از رویه راه و بالابردن ضریب ایمنی تردد در محور مذکور عملیات روکش آسفالت در ورودی و خروجی رودبار و داخل شهر رستم‌آباد با اعتباری بالغ بر 6 هزار میلیون ریال اجرا شده است.

شعبان‌پور با بیان اینکه این محور، گیلان را به قزوین و تهران ارتباط می‌دهد، افزود: با توجه به کوتاهی مسیر و بالا بودن ترافیک در این مسیر تلاش می‌شود نقاط پرحادثه در این محور اصلاح شود.

وی همچنین از انجام روشنایی محور تالش ‌ـ آستارا به طول 4 کیلومتر و روشنایی محور اسالم‌ـ خلخال به طول 4 کیلومتر خبر داد و یادآور شد: این روشنایی با هدف افزایش ایمنی و تسهیل در امر تردد و افزایش دید شبانه رانندگان به اجرا در آمده و همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول، اذعان کرد: با توجه به رویکرد این اداره کل در راستای برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز، ایمن‌سازی محورها در دستور کار قرار گرفت و یکی از این اقدام‌ها تامین روشنایی محورهاست که با اجرای آن محیطی مناسب برای تردد وسایل نقلیه و عابران پیاده ایجاد می‌شود.

به گفته وی، هم‌اکنون 165.3 کیلومتر از محورهای استان از سیستم روشنایی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول