اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

احداث کارخانه آسفالت در جیرفت ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت با تأکید بر ایجاد نهضت آسفالت در این شهرستان گفت: در همین راستا باید یک کارخانه آسفالت در شهر جیرفت احداث شود.

احداث کارخانه آسفالت در جیرفت ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور در جلسه شورای اسلامی شهر جیرفت اظهار داشت: توسعه و آبادانی هر منطقه در گرو وحدت است که با مشارکت همگانی حاصل می‌شود.

وی افزود: برای مسائل و مشکلات موجود در شهرستان باید برنامه‌ریزی دقیق و منسجمی صورت گیرد.

غنچه‌پور تصریح کرد: فرصت‌های زیادی در این شهر وجود داشته که به تهدید تبدیل شده که از جمله آن تصرف اراضی بیت‌المال توسط افراد سودجو در گذشته بوده است.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه بخشی از زمین‌هایی که در گذشته واگذار شده، فاقد اسناد رسمی هستند، شورای حفظ حقوق بیت‌المال تشکیل شد تا با سرعت این مسئله را پیگیری کند.

غنچه‌پور بیان داشت: برای عمران شهر جیرفت به عنوان پیشانی منطقه جنوب کرمان باید برنامه‌ریزی شده و به این منطقه با وجود محرومیت‌های زیاد آن نگاه ویژه‌ای صورت گیرد.

فرماندار جیرفت با تأکید بر ایجاد نهضت آسفالت در این شهرستان گفت: در همین راستا باید یک کارخانه آسفالت در شهر جیرفت احداث شود.

غنچه‌پور عنوان کرد: در بحث سرمایه‌گذاری نیز نیازمند تعامل همه‌جانبه مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان جیرفت هستیم.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران بومی در اولویت قرار دارند، اذعان داشت: باید با وفاق ملی و منطقه‌ای در راستای جذب سرمایه‌گذاران گام برداریم.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول