اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 24 ساعت گذشته رخ داد

واژگونی یک دستگاه لودر در کارخانه آسفالت سهند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از واژگونی یک دستگاه لودر در کارخانه آسفالت سهند قم خبر داد.

واژگونی یک دستگاه لودر در کارخانه آسفالت سهند

عباس جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های آتش‌نشانی قم در 24 ساعت گذشته ابراز داشت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در 24 ساعت گذشته 14 عملیات انجام داده است.

وی افزود: از این تعداد، شش مورد مربوط به حریق بوده است که دو مورد از آن مربوط به موتورسیکلت و خودرو بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم عنوان داشت: بیشترین موضوعی که موجب حریق در خودروها می‌شود مربوط به نشت بنزین است که رانندگان باید برای این موضوع اقدامات ایمنی لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: یک مورد از این آتش‌سوزی‌ها به انبار مصالح ساختمانی در پردیسان مربوط می‌شده که خوشبختانه تلفات جانی به همراه نداشته است و یک مورد نیز مربوط به آتش‌سوزی سیلندر گاز در یکی از پلیس راه‌های استان قم است.

جعفری خاطر نشان کرد: چهار مورد از آتش‌سوزی‌های 24 ساعت گذشته در استان قم به آتش‌سوزی ضایعات مربوط می‌شود.

وی گفت: یکی دیگر از عملیات‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در روز گذشته به برخورد یک خودرو با تیر چراغ برق مربوط می‌شود که ماموران آتش‌نشانی با حضور به موقع در صحنه و ایمن‌سازی خودرو مانع از بروز حادثه شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ابراز داشت: در 24 ساعت گذشته سه مورد نجات توسط نیروهای آتش‌نشانی انجام شده است که یک مورد آن مربوط به حادثه بالابر است.

وی افزود: یکی دیگر از حوادثی که در استان قم در 24 ساعت گذشته اتفاق افتاده است مربوط به واژگونی لودر است که موجب صدمه دیدن راننده شد.

جعفری ادامه داد: این حادثه که در کارخانه آسفالت سهند رخ داد به علت بی‌توجهی راننده در هنگام عبور از تپه و سرریز شدن خاک زیر لودر بوده که موجب گیر افتادن راننده در زیر لودر شد.

وی اضافه کرد: برای این حادثه دو تیم از مرکز فرماندهی و ایستگاه دو آتش‌نشانی اعزام شدند که با استفاده از لوازم مناسب راننده را نجات داده و تحویل اورژانس داده‌اند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول