اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بویین زهرا:

جاده‌ دانسفهان به معدن مراد‌بگلو روکش و آسفالت می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بویین زهرا گفت: تا پایان سال جاری طرح روکش و آسفالت جاده‌ دانسفهان به معدن سنگ مراد‌بگلو در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال انجام می‌شود.

جاده‌ دانسفهان به معدن مراد‌بگلو روکش و آسفالت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، اسماعیل انصاری ظهر امروز در جلسه صنعت شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه عملیات روکش، زیرسازی و آسفالت جاده‌های دانسفهان به منطقه معدنی مراد‌بگلو تا پایان سال جاری به مرحله اتمام و بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: این پروژه قرار است با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال با همکاری پیمانکاران و دستگاه‌های اجرایی دیگر در شهرستان بویین زهرا انجام شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه بهره‌برداری از این پروژه با هداف دسترسی آسان‌تر کارگران و کارفرمایان به معادن مختلف سنگ و شیشه این شهرستان صورت می‌گیرد، افزود: امیدواریم که با اجرای این طرح کلان زمینه برای رشد و رونق شاخصه‌های تجاری و صنعتی در بخش‌های مختلف شهرستان بویین زهرا فراهم شود.

وی با بیان اینکه این اداره در حوزه فعالیت‌های صنعتی و کمک به شهر‌ک‌های صنعتی نیز فعالیت‌های گسترده‌ای را تا به امروز به مرحله انجام رسانده است، بیان کرد: سرکشی‌های مداوم و مستمر از شهرک‌ها و واحد‌های صنعتی شهرستان بویین زهرا، حضور در جلسات بررسی وضعیت و مشکلات واحد‌های تولیدی، بازرسی و نظارت بر فعالیت‌ تولیدکنندگان محصولات دامی، اجرای طرح‌های ویژه برای حمایت از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این شهرستان و نیز تعامل با ارگان‌های دیگر شهرستان بویین زهرا در راستای ارتقای سطح بهره‌وری از جمله فعالیت‌هایی بوده است که این اداره تاکنون انجام داده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بویین زهرا با اشاره به لزوم زمینه‌سازی برای ورود جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به حوزه‌های صنعتی تصریح کرد: کار مناسب و نیز به‌کارگیری ظرفیت‌های مختلف می‌تواند در این زمینه مؤثر واقع شده و سبب تولید هرچه بیشتر در بخش‌ها و عرصه‌های مهم و اساسی کشور شود.

انصاری با اشاره به اینکه در حال حاضر زیر‌ساخت‌های سرمایه‌گذاری و پیشرفت صنعتی در بسیاری از بخش‌های کشور با همت و اراده بلند مسئولان و کارگران فراهم شده است، بیان کرد: باید از تمام توانایی‌ها و توانمندی‌ها در راستای اشاعه فرهنگ کار و تلاش در کشور استفاده کنیم.

وی در خاتمه بیان کرد: این شهرستان همچنین در بخش تولید و توسعه تجاری نیز در سال‌های اخیر توانسته به جایگاه بسیار خوبی در بین شهرستان‌های دیگر استان قزوین دست ‌یابد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول