اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار اعلام کرد

اختصاص اعتبار برای روکش آسفالت شهر رودبار

خبرگزاری فارس: فرماندار رودبار از اختصاص 400 میلیون تومان اعتبار برای روکش آسفالت شهر رودبار خبر داد.

اختصاص اعتبار برای روکش آسفالت شهر رودبار

ایرج موذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار با اشاره به آسفالت راه شهری این شهرستان اظهار کرد: مسیر ارتباطی گیلان که از وسط شهر رودبار عبور می‌کند با پیگیری فرمانداری این شهرستان پس از گذشت بیش از یک دهه با اعتبار تخصیص یافته 400 میلیون تومان آسفالت می‌شود.

وی توسعه زیر ساخت‌های گردشگری رودبار را مورد تاکید قرار داد و افزود: در این راستا مسیرهای منتهی به روستای گردشگر پذیر و رویشگاه گل سوسن چلچراغ نادرترین گل جهان از دو مسیر صیقلده به داماش و جیرنده به داماش زیرسازی و آسفالت می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه عدم نصب علایم اخباری و هشدار دهنده در مسیرهای ارتباطی رودبار خطراتی را ایجاد می‌کند، یادآور شد: نصب علایم هشدار دهنده و اخباری نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی از افتتاح راهدارخانه کلیشم عمارلو خبر داد و افزود: راهدارخانه کلیشم همزمان با هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

موذن، ابراز کرد: به دلیل پراکندگی و صعب‌العبور بودن مناطق شهرستان، توجه ویژه‌ای به رودبار نشده و تاکنون برای ارتقا و تعریض مسیر لوشان به جیرنده اقدامی صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: تصمیم‌گیری در باره مرمت و ساماندهی چهار کیلومتر کارخانه سیمان در محور لوشان به جیرنده و پیگیری پروژه‌های نهضت آسفالت را از برنامه‌های خود در فرمانداری ذکر کرد.

فرماندار رودبار، خواستار ساماندهی حاشیه جاده‌های روستایی شد و ابراز کرد: عدم ساماندهی حاشیه راه‌ها در برخی نقاط جاده‌ای خطراتی را برای مردم و رانندگان عبوری از این مسیرها را به دنبال دارد.

وی تقویت راهدارخانه‌ها را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: برخی از مسیرهای ارتباطی بر اثر سیل رانش و ریزش کرده‌اند که ساماندهی و مرمت آنها نیازمند اختصاص اعتبارات لازم است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول