اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخن‌گوی مجمع نمایندگان استان خراسان‌رضوی:

جایگاه استانداری خراسان‌رضوی باید در حد معاونت رئیس جمهور باشد

خبرگزاری فارس: سخن‌گوی مجمع نمایندگان استان خراسان‌رضوی گفت: با توجه به گستردگی استان و نیز حضور سالانه 25 میلیون نفر زائر در شهر مقدس مشهد، جایگاه استانداری خراسان‌رضوی باید در حد معاونت رئیس جمهور باشد.

جایگاه استانداری خراسان‌رضوی باید در حد معاونت رئیس جمهور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، علی مروی صبح امروز در ارتباط با دیدار مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی با استاندار خراسان‌رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نشست صمیمی و دیدار نمایندگان استان با استاندار خراسان‌رضوی مسائل عمده استان به ویژه بودجه زیارت، مسائل سیاسی و اجتماعی، حوزه مدیریت انسانی، حمل و نقل استان، صنعت و معدن، کشاورزی، جاده‌های شهری و روستایی و وضعیت آب مطرح شد.

سخن‌گوی مجمع نمایندگان استان خراسان‌رضوی افزود: صنایع خراسان‌رضوی نیز با نداشتن سرمایه در گردش و کمبود نقدینگی مواجه است.

مروی افزود: در این جلسه با توجه به خشک‌سالی‌های مکرر و افت منابع آبی استان لزوم توجه به بخش کشاورزی و نجات استان از شرایط موجود مطرح شد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه ادامه داد: هم‌چنین از استاندار خراسان‌رضوی خواسته شد نگاهی به توانمندی‌های استان به ویژه نخبگان، اندیشمندان و مدیران کارآمد آن داشته باشد و جلسات منظم با افراد و با حضور مدیران اجرایی برگزار شود.

وی تسریع در احداث پروژه راه حرم تا حرم، فعال شدن شهرک‌های صنعتی در استان و سرمایه‌گذاری در مسائل کشاورزی، آبخیزداری و آبخوان‌داری را از جمله پیشنهادهای نمایندگان استان عنوان کرد.

مروی اضافه کرد: هم‌چنین طرح و بررسی مسائل و مشکلات هر شهرستان توسط نمایندگان از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

وی افزود: باید توجه ویژه به جایگاه استانداری خراسان‌رضوی با توجه به گستردگی استان و حضور سالانه 25 میلیون نفر زائر در شهر مقدس مشهد در حد معاونت رئیس جمهور باشد و لازم است اختیارات بیشتری به استاندار خراسان‌رضوی تفویض شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول