اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان:

راه‌اندازی بنیاد ملی نخبگان خراسان‌رضوی مستلزم همت استانداری است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان در ارتباط با نبود بنیاد ملی نخبگان در خراسان‌رضوی گفت: راه‌اندازی بنیاد ملی نخبگان خراسان‌رضوی مستلزم همت استانداری این استان است.

راه‌اندازی بنیاد ملی نخبگان خراسان‌رضوی مستلزم همت استانداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، داوود طالبی ظهر امروز در مجتمع آموزشی ام‌هانی منطقه تبادکان که برای تقدیر از دانش‌آموزان این مدرسه شرکت کرده بود، اظهار داشت: با وجود سرمایه‌هایی چون شما دانش‌آموزان امسال که با عنوان سال تولید و سرمایه و کار ایرانی نامگذاری شده است تا به شکل اجرایی این مهم حاصل شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان گفت: گرانبهاترین سرمایه‌های هر کشوری، سرمایه‌های اجتماعی، انسانی و فکری است که به شکرانه وجود اسلام و انقلاب این سرمایه‌ها راه پیشرفت کشور را محقق کرده‌اند.

طالبی افزود: بنیاد ملی نخبگان، نهادی انقلابی و اسلامی است که مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری است و پرچم‌دار این نهضت بزرگ است.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان در ارتباط با نبود بنیاد ملی نخبگان اظهار داشت: امیدواریم با حمایت استانداری خراسان‌رضوی بنیاد ملی نخبگان نیز در استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی شود تا بیش از آنچه می‌توانیم به وضعیت نخبگان رسیدگی کنیم.

طالبی افزود: چشمگیرترین موضوع در کشور پیشرفت در حوزه‌های فناوری است که نخبگان بین‌المللی هم نسبت به آن اذعان دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان گفت: بزرگترین اسلحه ما بعد از ایمان به اسلام و اخلاص در دین و کار، دانش و فناوری است و با جهاد علمی باید به مبارزه با تحریم‌های دشمن رفت تا به قله‌های پیشرفت دست یافت.

طالبی افزود: جهاد علمی دانش‌آموزان، تحریم‌ها را بی اثر می‌کند و ما با ابتکار و خلاقیت و نوآوری و ریسک‌پذیری می‌توانیم کشوری سرافراز و قدرتمند در جهان و منطقه داشته باشیم.

در ادامه مراسم تجلیل از دانش‌آموزان تبادکان، سعید رضا احمدی‌زاده رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی اظهار داشت: حمایت از دانش‌آموزان نخبه منطقه تبادکان در قالب مدارس نخبه‌پروری و اعزام المپیادها و اردوهای علمی صورت می‌گیرد.

همچنین رضا رمضانی رئیس آموزش و پرورش تبادکان نیز در این مراسم اظهار داشت: آموزش و پرورش منطقه تبادکان به عنوان بزرگترین منطقه آموزشی کشور با بیش از 94 هزاردانش‌آموز و 614 کد آموزشی در 345 آموزشگاه و بیش از 6 هزار همکار فرهنگی، در حال تولید محصولات صنعتی و کشاورزی است.

رمضانی افزود: به فضل الهی و با کمک 94 هزار دانش‌آموز این منطقه به سهم خود در مبارزه با تحریم‌ها و در راستای تحقق شعار حمایت از سرمایه و کار ایرانی و تولید ملی گام خواهیم برداشت.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول