اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم در همایش تجلیل از خادمین نیمه شعبان:

تشکیل معاونت زائرین استانداری قم در حال پیگیری است

خبرگزاری فارس: فرماندار قم با تاکید بر اینکه مصوبه استانی تشکیل معاونت زائرین در حال پیگیری است گفت: طراحی و سازمان‌بندی این معاونت پیش‌بینی شده و تشکل چنین معاونتی موجب می‌شود شرایط مستقلی نسبت به فعالیت‌های استانی ایجاد شود.

تشکیل معاونت زائرین استانداری قم در حال پیگیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم عبدالسعید حقیقی‌مقدم در همایش تجلیل از خادمین نیمه شعبان که به همت شهرداری قم و با حضور سازمان‌های مختلف استان در صحن نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، در سخنان کوتاهی با اشاره به اینکه مقایسه وضعیت خدمات شهری با گذشته فاصله بسیاری را نشان می‌دهد اظهار کرد: ترافیک روان، نظافت عمومی، زیباسازی شهر و مدیریت عاملانه درخشندگی فعالیت‌ها را در استان بیش از گذشته کرده است.

وی با تاکید بر اینکه فضای همدلی بین مدیران در ارائه خدمات بسیار مؤثر است تصریح کرد: در ایام نیمه شعبان با بررسی مقایسه‌ای که نسبت به سال‌های گذشته صورت گرفت شاهد ارائه سهم خدمات از سوی تمام ادارات بودیم و نظارت و هماهنگی بسیار بهتر شده بود.

فرماندار قم با اشاره به اینکه فعالیت‌ها در ایام نیمه شعبان نشان داد طلیعه‌ای برای خدمات بهتر به زائرین به وجود آمده است اضافه کرد: شهرداری به عنوان رکن اصلی ادارات در خدمتگزاری ایام نیمه شعبان خدمات خوبی ارائه کرد.

حقیقی‌مقدم با تاکید بر اینکه مصوبه استانی تشکیل معاونت زائرین در حال پیگیری است خاطر نشان کرد: کارهای طراحی و سازمان‌بندی این معاونت پیش‌بینی شده است و تشکل آن موجب شود شرایط مستقلی نسبت به فعالیت‌های استانی ایجاد شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول