اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی و نظارت استانداری زنجان خبر داد

نظارت اداره بازرسی استانداری زنجان بر50 قلم کالای مصرفی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی و نظارت استانداری زنجان از نظارت بر50 قلم کالا و جنس از سوی اداره بازرسی و نظارت استانداری زنجان در چهار ماه گذشته که مورد تاکید ستاد تنظیم بازار زنجان است، خبر داد.

نظارت اداره بازرسی استانداری زنجان بر50 قلم کالای مصرفی

قاسم علی اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: بیشترین کاهش قیمت در استان زنجان در بازرسی‌های انجام شده مربوط به قیمت مرغ است.

وی با بیان اینکه قیمت موز نیز نسبت به دوره گذشته 29 درصد کاهش یافته است، افزود: تشدید بازرسی‌های در کاهش قیمت مرغ تاثیرگذار بوده است.

مدیرکل بازرسی و نظارت استانداری زنجان یادآور شد: با وجود تشدید بازرسی‌ها قیمت کالاهای خوراکی در استان زنجان چندان افزایش نداشته و افزایش قیمت در توزیع گوشت قرمز گوسفندی و گوساله نیز گزارش شده است.

علی اکبری با اشاره به افزایش چشمگیر قیمت مواد پروتئینی در چهار ماه گذشته در استان زنجان یادآور شد: در برخی موارد فروش کالاهای تاریخ گذشته نیز در استان مشاهده شده است.

وی از فروش کالاهایی با مارک یکسان و قیمت متفاوت در برخی از فروشگاه‌های عرضه خبر داد و افزود: اقلام 50‌ گانه مورد نظر ستاد تنظیم بازار استان زنجان نیز مورد بازرسی و نظارت قرار گرفته است.

مدیرکل بازرسی و نظارت استانداری زنجان با اشاره به بازرسی و کنترل پنج قلم اساسی خوراکی و غیرخوراکی در استان زنجان یادآور شد: تیم بازرسی استان مرکب از سازمان ذیربط بازرسی‌های لازم را در طول چهار ماه گذشته انجام داده است و 21 قلم کالا نیز در استان زنجان بدون تغییر قیمت به فروش رسیده است.

وی بیشترین افزایش قیمت مربوط به لوبیا چیتی، ماکارونی و خرما اعلام کرد و افزود:‌ این کالاها بین 12 تا 16 درصد با افزایش قیمت مواجه بودند.

مدیرکل بازرسی و نظارت استانداری زنجان بر ضرورت تشدید نظارت‌های لازم بر بازار تاکید کرد و افزود: امیدواریم با استمرار بازرسی‌ها شاهد ثبات نسبی بازار باشیم.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول