اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر روستایی استانداری خراسان‌رضوی خبر داد

ایجاد سه معاونت جدید در ساختار دفتر روستایی استانداری خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر روستایی استانداری خراسان‌رضوی از ایجاد تحول در ساختار اداری این اداره‌کل خبر داد و گفت: بر این اساس سه معاونت در ساختار جدید لحاظ شده است.

ایجاد سه معاونت جدید در ساختار دفتر روستایی استانداری خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، اسماعیل نورمحمدی از ایجاد تحول در ساختار اداری این اداره‌کل خبر داد و گفت: بر این اساس سه معاونت در ساختار جدید لحاظ شده است و اظهار داشت: در این ساختار سه معاونت شامل برنامه‌ریزی و اقتصاد روستایی، عمران و خدمات روستایی و نیز هماهنگی و نظارت بر امور شوراها دیده شده است.

وی تصریح کرد: معاونت‌های جدید معرفی شده به معنای افزایش تصدی‌گری دولت نیست بلکه ایجاد آنها با هدف سیاستگذاری در بخش‌های عمومی و نهادهای خودکفا که جزو وظایف ذاتی دولت است، صورت پذیرفته است.

مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی افزود: واگذاری اختیارات و وظایف دولت در روستاها به دهیاران به‌عنوان مدیران ارشد روستایی و سرعت بخشیدن به روند توسعه روستاها از اهداف این اقدامات است.

نورمحمدی از روستاها به‌عنوان کانون‌های اصلی تولید ملی یاد کرد و افزود: این اقدام گامی مهم در راستای فراهم کردن زیرساخت‌های تحقق شعار سال و رسیدگی به امور روستاها است.

وی در مورد میزان اعتبارات دهیاری‌ها در سال مالی جاری نیز گفت: با مساعدت وزیر کشور این اعتبارات با افزایش چشمگیری رو به رو می‌شود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول