اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس هیئت نظارت بر سازمان‌های مردم نهاد البرز:

استانداری البرز آماده واگذاری مسئولیت‌ها به سازمان‌های مردمی است

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس هیئت نظارت بر سازمان‌های مردم نهاد البر‍ز از آمادگی استانداری البرز برای واگذاری برخی مسئولیت‌ها و اختیارات به نهادهای مردمی خبر داد.

استانداری البرز آماده واگذاری مسئولیت‌ها به سازمان‌های مردمی است

ناصر رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دانش مدیریت در جهان با گذشته تفاوت کرده و دیگر یک دستگاه نمی‌تواند به تنهایی از عهده مسئولیت‌ها و انجام وظایف خود برآید.

وی تصریح کرد: حکومت‌هایی موفق عمل می‌کنند که به مردم خود اعتماد داشته و بخش مهمی از کارها را برای اجرا به مردم واگذار می‌کنند.

معاون سیاسی استاندار البرز با تاکید بر اینکه ملت ایران بارها اثبات کرده‌اند که توانایی بسیار بالایی برای اداره امور و هدایت برنامه‌ها در چارچوب برنامه‌های کلان اسلام و انقلاب را دارند، گفت: به همین دلیل چندین سال قبل رهبری معظم انقلاب اسلامی بحث خصوصی‌سازی را مطرح و بارها بر ضرورت تحقق این مهم تاکید فرمودند.

عزم دولت برای گسترش خصوصی‌سازی در کشور

رجبی خاطرنشان کرد: دولت نیز طی سال‌های اخیر اقدامات مهمی برای تحقق خصوصی‌سازی در کشور انجام داده و شاهد هستیم که این تلاش‌ها دستاوردهای بسیار مبارکی برای کشور داشته است.

وی تاکید کرد: در این زمینه دولت و دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور عزم جدی داشته و بسیاری از مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهوری و هیئت وزیران در راستای حمایت از بخش خصوصی طرح شده و به تصویب رسیده است.

جانشین رئیس هیئت نظارت بر سازمان‌های مردم نهاد البرز در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه برای توسعه خصوصی‌سازی در استان البرز چه اقداماتی صورت گرفته؟ گفت: در این استان توان مردمی بالایی وجود داشته و سازمان‌های مردم نهاد و نهادهای غیر دولتی با جدیت فعالیت می‌کنند.

رجبی ابراز داشت: این فعالیت‌ها محدود به یک حوزه نیست و در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، دامداری، علمی، فرهنگی و اجتماعی بخش خصوصی در استان البرز فعالیت شاخصی دارد.

وی با بیان اینکه استانداری البرز در چارچوب قانون آماده واگذاری بخش‌های تعیین شده به فعالان خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد است، متذکر شد: در این زمینه برنامه‌ریزی جدی داشته و چندین جلسه مهم و تاثیرگذار نیز با مدیران این سازمان‌ها داشته‌ایم.

رجبی در پایان تاکید کرد: با تکمیل و نهایی شدن برنامه‌های استانداری البرز در حوزه خصوصی‌سازی شاهد جهش چشم‌گیر استان به ویژه در بخش‌های اقتصادی خواهیم بود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول