اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

استانداری الگوی رفتاری دستگاه‌های اجرایی در احیای فرائض دینی باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: استانداری به عنوان الگوی رفتاری دستگاه‌های اجرایی باید همانند گذشته قوی و اثر گذار در زمینه مباحث دینی و احیای فرایض آن پیش برود.

استانداری الگوی رفتاری دستگاه‌های اجرایی در احیای فرائض دینی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی صبح امروز در دیدار با اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: استانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی باید در راستای وظیفه سنگین سیاست‌گذاری خود، بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در دو فریضه واجب دین (امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز) نظارت بیشتری داشته باشد.

وی افزود: استانداری به عنوان الگوی رفتاری دستگاه‌های اجرایی باید همانند گذشته قوی و اثر گذار در زمینه مباحث دینی و احیای فرایض آن پیش برود.

امام جمعه زاهدان در ادامه خواستار فعالیت‌های فرهنگی برای افزایش آگاهی مردم شد.

سلیمانی بیان کرد: دلیل ارتکاب برخی از منکرات در سطح جامعه، ناآگاهی افراد بوده و ضروری است اطلاعات لازم در مورد مصادیق منکرات به مردم داده شود.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: مقابله با معضلات اجتماعی، بدعت‌ها و مظاهر فساد از وظیفه تمام آحاد جامعه اسلامی است که در این زمینه مسئولان کلان استان باید نهایت تلاش خود را به کار برند.

وی تصریح کرد: امروز تمام مسئولان و مردم دغدغه مقابله با مظاهر فساد را در جامعه اسلامی دارند و خواهان برچیده شدن تمام مظاهر فساد هستند.

سلیمانی با اشاره به اهمیت دادن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: به سبب غفلت از امر به معروف و نهی از منکر، جامعه دچار مشکلات جبران ناپذیری می‌شود.  

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر جنبه نظارت همگانی دارد و همه برای گسترش این موضوع مسئول هستیم و باید برای فراگیر شدن آن تلاش کنیم.

اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر استانداری سیستان و بلوچستان نیز در ادامه به بیان گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های در دست اقدام پرداختند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول