اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد:

استانداری یزد نقشی در تقسیمات جغرافیایی طبس ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد گفت: هرگونه تغییر در تقسیمات جغرافیایی طبس تنها بستگی به خواست مردم این شهرستان و سیاست‌های دولت دارد و در این زمینه استانداری یزد نمی‌تواند نقشی داشته باشد.

استانداری یزد نقشی در تقسیمات جغرافیایی طبس ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، مهدی تقوایی که به شهرستان طبس سفر کرده است عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره تقسیمات جغرافیایی طبس گفت: براساس سخنان رئیس جمهور در سفر به شهرستان طبس و نیز باتوجه به نظر وزارت کشور، قطعاً انجام هر تغییری در تقسیمات جغرافیایی طبس باتوجه به نظر مردم این شهرستان انجام خواهد شد.

وی نظر مردم را بسیار مهم و تأثیرگذار دانست و ادامه داد: روش اخذ نظر مردم بستگی به راه حل وزارت کشور دارد که برای این منظور کارشناسانی از وزارت کشور به طبس اعزام خواهند شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد یادآور شد: اگر خواست مردم طبس، الحاق این شهرستان به استان خراسان رضوی است باید مقدورات تقسیماتی و سیاست‌های دولت نیز بررسی شود که براین اساس علاوه بر نظر مردم، سیاست‌های دولت نیز مورد توجه است.

وی تصریح کرد: هرگونه تغییر در تقسیمات جغرافیایی طبس تنها بستگی به خواست مردم این شهرستان و سیاست‌های دولت دارد و در این زمینه استانداری یزد نمی‌تواند نقشی داشته باشد.

تقوایی بیان کرد: به گواهی گزارشات و آمارها، در مدتی که شهرستان طبس به عنوان بخشی از استان یزد محسوب می‌شود، خدمات خوبی به این شهرستان انجام شده است و اکنون نیز از نظر ما هیچ اتفاقی نیفتاده و طبس را همچنان به عنوان بخش مهمی از استان یزد قلمداد می‌کنیم و تا هر زمانی هم که این شهرستان جزئی از استان یزد باشد، دفاع از منافع این شهرستان را وظیفه خود می‌دانیم.

وی اضافه کرد: از نظر استانداری یزد هیچ تفاوتی بین طبس و سایر شهرستان‌های استان وجود ندارد و محمدرضا فلاح‌زاده استاندار یزد نیز با جدیت مسائل این شهرستان را پیگیری کرده و در مدت پنج سال گذشته هفت مرتبه به صورت رسمی یا غیررسمی به این شهرستان سفر کرده است.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول