اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس خواستار شد

افزایش اختیارات استانداری در بافت تاریخی

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: باید اختیارات استانداری در تصمیم‌گیری‌های بافت‌های تاریخی افزایش یابد.

افزایش اختیارات استانداری در بافت تاریخی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید سرزده خود از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی اظهار داشت: وضعیت ساختمان‌های اداری دستگاه‌های دولتی ساماندهی می‌شود.

استاندار فارس ابراز داشت: در حال حاضر برخی از ساختما‌ها دارای نواقصی هستند که برای ارائه خدمات بهتر ساماندهی می‌شوند.

وی با اشاره به ساختمان بزرگ اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی تصریح کرد: وجود این ساختمان بزرگ باعث شده تا ارباب رجوع با سرگردانی مواجه شود.

صادق عابدین گفت: بخش‌های اضافی ساختمان این موسسه به فروش می‌رسد و ساختمانی مناسب در فضای یک‌پارچه احداث می‌شود.

مقام عالی دولت در استان فارس تصریح کرد: با طرح احداث شهرک اداری موافق نیستم چراکه با توجه به گستردگی شهر شیراز در هر محلی که ایجاد شود بسیاری از مردم با مشکل مواجه می‌شوند.

وی اضافه کرد: بهترین راه ساماندهی مناسب ساختمان‌های دستگاه‌های دولتی است تا شاهد فضایی مناسب در امر خدمت‌رسانی باشیم.

مشکلات پیشخوان دولت برطرف می‌شود

استاندار فارس در ادمه با تاکید بر رفع مشکلات احتمالی پیشخوان دولت خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی پیشخوان‌های دولت تسریع در خدمات‌رسانی به مردم است که در صورت وجود مشکل باید نواقص برطرف شود.

وی گفت: مواردی نیز پیرامون مشکلات ارتباطی پیشخوان‌های دولت با موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی مطرح شده است که در سریع‌ترین زمان بررسی می‌شود.  

بررسی عملکرد دولتی‌ها در حوزه تولید ملی

صادق عابدین با بیان اینکه به زودی در نشستی عملکرد دستگاه‌های دولتی در حوزه تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی بررسی می‌شود اضافه کرد: دستگاه‌ها مکلف هستند تا با تمام امکانات شعار سال جاری و فرموده مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی گفت: موسسه استاندارد نیز در تحقق این شعار نقشی مهم و اساسی دارد که می‌تواند با کنترل واردات نامناسب خارجی زمینه حضور محصولات داخلی را در بازار فراهم سازد.

تصمیم‌گیری درباره بافت تاریخی توسط استاندار

صادق عابدین در پاسخ به پرسشی مبنی بر وضعیت خانه‌های بافت فرسوده و بافت تاریخی فرهنگی این استان تصریح کرد: برخی خانه‌ها وضعیت مناسب و امنی نداشته و اهمیت میراثی نیز ندارند اما در مورد آنها تصمیم‌گیری مناسبی نمی‌شود.

وی همچنین گفت: این موضوع را با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی مطرح کردیم تا اختیارات استاندار در این حوزه افزایش یابد.

به گزارش فارس، استاندار فارس امروز در بازدیدی سرزده روند خدمات‌رسانی موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی را به ارباب رجوع بررسی کرد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول