اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در شهرکرد

مدیران‌کل امور اداری مالی استانداری‌های کشور گرد هم آمدند

خبرگزاری فارس: گردهمایی مدیران‌کل امور اداری مالی استانداری‌های سراسر کشور پیش‎ از ظهر امروز در سالن اجتماعات شهید جعفرزاده شهرکرد برگزار شد.

مدیران‌کل امور اداری مالی استانداری‌های کشور گرد هم آمدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرکل امور اداری مالی استانداری چهارمحال و بختیاری پیش‌ از ظهر امروز در گردهمایی مدیران‌کل ادارات مالی و روسای امور اداری استانداری‌های کشور در شهرکرد، اظهار داشت: قرار گرفتن در گروه کشورهای توسعه‌یافته جهان یکی از مهمترین اهدافی است که باید در این راستا تلاش ویژه‌ای کرد.

منصور کریم‌‌زاده افزود: در همین راستا باید هویت اسلامی و انقلابی خود را در مسیر توسعه‌یافتگی حفظ کرده و از ارزش‌های اسلامی و انقلابی خود دور نشویم.

وی بر ضرورت اعمال رهنمودهای مقام معظم رهبری در برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: رهنمودهای هوشمندانه مقام معظم در همه امور کارگشا و سازنده است و با آگاهی کامل نسبت به قانون خدمات کشوری، باید از این رهنمودها و توصیه‌های حکیمانه به نحو مطلوب بهره‎ گرفت.

کریم‌زاده در ادامه به تعداد کارکنان این اداره‌کل اشاره کرد و گفت: این اداره‌کل 367 نیروی رسمی و پیمانی و 145 نیروی قراردادی دارد.

مدیرکل امور اداری مالی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از سال 88 تاکنون، 58 نفر در این اداره‌کل استخدام و تعداد زیادی از نیروها نیز تبدیل قرارداد شده‌اند.

کریم‌زاده به رتبه‌ها و ترفیع‌های صادر شده برای کارکنان این استان اشاره کرد و گفت: برای تمام افرادی که شامل رتبه ارشد می‌شوند حکم صادر شده و اسامی 14 نفر از افرادی که مشمول نیروی خبرگی بوده‌اند نیز برای صدور احکام به وزارت کشور ارسال شده است.

وی، توجه به امور رفاهی کارکنان را از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره‌کل برشمرد و افزود: در همین راستا 155 نفر به مشهد مقدس و 45 نفر از مدیران و مسئولان استان نیز به عمره مفرده اعزام شدند.

کریم‌زاده به برنامه‌های اجرا شده در امور ایثارگران اشاره کرد و گفت: برگزاری دو گردهمایی بزرگ ایثارگران و تجلیل و تکریم از مقام شامخ آن‌ها، لحاظ کردن بیش از 25 درصد از سهمیه استخدامی‌های استان و تلاش برای ارتقاء وضعیت شغلی این افراد از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

مدیرکل امور اداری مالی استانداری چهارمحال و بختیاری بر ضرورت توانمندسازی نیروها تاکید و خاطرنشان کرد: آموزش در بحث توانمندسازی نیروها از اهمیت بالایی برخوردار است که در همین راستا برنامه‌های خوبی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول