اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان:

هدف بسیج هنرمندان، تحقق جامعه هنری اسلامی در ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان گفت: یکی از مهم‏ترین اهداف شورای هم‏فکری و هم‌اندیشی بسیج هنرمندان، فراهم کردن زمینه تحقق جامعه هنری اسلامی در ایران است.

هدف بسیج هنرمندان، تحقق جامعه هنری اسلامی در ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، محمد نوروزیان صبح امروز در نخستین جلسه شورای هم‏‌اندیشی کانون بسیج هنرمندان شهرستان گرمسار که در سالن جلسات سپاه گرمسار برگزار شد، افزود: تشکیل شورای هم‏فکری و هم‏‌اندیشی، زمینه‌ساز پیشرفت و عدالت در بحث هنر و هنرمندان شهرستان می‌شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد هنر گفت: هدف ما باید تحقق کلمه «هنر برای ارزش‌ها و اعتقادات» باشد که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان اظهار داشت: یافتن هنر در جامعه و استفاده هنر برای آرمان‌ها و اعتقادات یکی از دغدغه‌های سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان است.

نوروزیان با اشاره به این موضوع که تشکیل این شورا می‌تواند کمک بسیار مهمی به فرهنگ و هنر شهرستان گرمسار کند، تصریح کرد: تمامی نهادها می‏‌توانند از همکاری این شورا بهره‏‌مند شوند تا به جای موازی‏‌کاری در شهرستان، تصمیمات فرهنگی هنری با مشورت تمامی دستگاه‌های مربوطه گرفته می‌شود.

*مسئولان ملزم به پشتیبانی از هنر اسلامی هستند

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار نیز در این نشست گفت: هنر تأثیر بسیار زیادی در جامعه به ویژه در قشر جوان دارد؛ بنابراین مسئولان ملزم به پشتیبانی از هنر اسلامی و هنرمند مسلمان هستند.

رضا قنبری افزود: بسیج هنرمندان باید تمام تلاش خود را در جهت خنثی‌سازی جنگ نرم دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهد.

وی تصریح کرد: هنر در جنگ نرم به عنوان سلاحی مهم در برابر دشمن محسوب می‌شود و ما باید جهت تقویت این صلاح از هنرمندان عزیز حمایت کنیم.

همچنین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار گفت: بنده یک بسیجی هستم و تمام تلاشم را برای اجرای اهداف بسیج انجام می‌دهم و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار در این مسیر به بسیج هنرمندان کمک می‌کند.

این جلسه با حضور فرمانده سپاه ناحیه گرمسار، مسئول انجمن ادبیات داستانی بسیج استان سمنان و اعضای شورا برگزار شد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول