اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون استان اردبیل:

بسیج کارگری سنگر تولید را مستحکم کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: بسیج کارگری سنگر تولید را در سالی که مزین به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است مستحکم و بسیار توانمند کرده است.

بسیج کارگری سنگر تولید را مستحکم کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین منوری صبح امروز در گردهمایی مسئولان پایگاه‌های بسیج کارگری در اردبیل اظهار داشت: بسیج در هر حوز‌ه‌ای وارد شده قادر بوده کارهای محیر العقولی را انجام دهد و گره از مشکلات اقتصادی، نظامی، سیاسی و فرهنگی را به همراه عرصه سازندگی و کار و تولید باز کند.

وی تقویت روحیه بسیجی و توجه به ارزش‌های والای الهی و انسانی را ضرورت امروز جبهه کار و تلاش توصیف کرد و گفت: اگر در امر تولید و رونق اقتصادی ارزش‌های والای الهی و انسانی به کارگیری شود ما نه تنها کیفیت پایین تولید و نقص در این مسیر را شاهد نخواهیم بود بلکه بستر توسعه همه جانبه را نظاره‌گر خواهیم شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه بیش از هر زمان دیگر در سنگر تولید به روحیه ایثار و حرکت به سمت خودکفایی و استقلال نیاز داریم افزود: ما در تمام عرصه‌ها قادر خواهیم بود با تکیه بر روحیه بسیجی کشورمان را از گردنه‌های صعب‌العبور و پیچ‌های خطرناک گذر داده و به سربلندی و تقویت این جبهه کمک کنیم.

این مسئول در ادامه با یادآوری اینکه در مجموعه کارگری نیز شکل‌گیری بسیج کارگری به توانمندی و تقویت روحیه ایثار و همت مضاعف در حوزه سازندگی کمک کرده است،ابراز داشت: در تلاش هستیم برای اولین بار در استان شورای بسیج کارگری را راه‌اندازی کنیم.

منوری ادامه داد: با شکل‌گیری این شورا در مجموع پایگاه‌های بسیج کارگری در کارخانجات و مجموعه‌های تولیدی و اقتصادی سازماندهی شده و یک شرایط منسجم و متشکل را شاهد خواهیم بود.

دبیر کارگروه سرمایه‌گذار و اشتغال استان با بیان اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی یکی از اهداف پیش‌بینی شده برای رسیدن به آرمان‌ها و هدف‌گذاری‌های اصلی است، تصریح کرد: استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در عرصه‌های کار و تولید برای دستیابی به افق 20 ساله با بهره‌گیری از توانمندی‌های نخبگان و فرهیختگان از هدف‌گذاری شورای عالی بسیج کارگری استان اردبیل است.

وی ضرورت حضور آگاهانه در صحنه تولید و اشتغال را برای رفع گره‌ها و مشکلات اقتصادی یادآور شد و افزود: اگر زمانی بسیج حضور در جبهه را برای خود تکلیف می‌دانست امروز بسیجیان ما در سنگر کار، تلاش و سازندگی افتخار دیگری همچون پیروزی ارزشمند دوران دفاع مقدس خلق کردند که با تمام توان در صدد ارتقا و افزایش بهره‌وری و همچنین بی‌نیاز کردن کشور از وابستگی اقتصادی، فرهنگی و برخی مولفه‌های مورد نیاز دیگر هستند.

رئیس شورای بسیج کارگری استان اردبیل به کارگیری سیاست‌های مناسب در مورد ارتقا و افزایش تعامل و هم‌افزایی سازمانی و برنامه‌های با سایر اقشار کارگری را از جمله وظایف بسیار مهم و ارزشمند شورای بسیج کارگری عنوان کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به برگزاری جشنواره امتنان از کارگران نمونه ابراز داشت: دور جدید این جشنواره با ثبت نام از گروه‌های کار و کارگری نمونه آغاز شده که علاقمندان می‌توانند با داشتن ویژگی اختراع، ابتکار، نوآوری و کار خلاق و شایسته در این جشنواره از طریق پایگاه اینترنتی ثبت نام کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول