اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان:

همدلی ائمه جماعت و فرماندهان بسیج توطئه دشمنان را خنثی می‏‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سمنان گفت: باید ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه‌ها و هیئت امنای مساجد با هم تفاهم و همدلی داشته باشند تا بتوانند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

همدلی ائمه جماعت و فرماندهان بسیج توطئه دشمنان را خنثی می‏‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام سیدجلال احمدپناهی صبح امروز در همایش بزرگ ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه‌ها، هیئت امنای مساجد و هیئت مذهبی سمنان که در حسینیه شهدای سمنان برگزار شد، افزود: نقش مساجد در اتحاد و هم‏بستگی جامعه مسلمین بسیار مهم و ضروری است.

وی بیان داشت: بسیج، پایگاه‌ها، مساجد و امام جماعات باید با یکدیگر در مسائل و عرصه‌های مختلف تعامل و هم‏فکری داشته باشند.

امام جمعه موقت سمنان تأکید کرد: ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان پایگاه‌ها خود باید متخلق به اخلاق اسلامی باشند و در رعایت حقوق الهی و انسانی کوشا باشند تا در سایرین نیز موثر واقع شوند.

مشاور استاندار سمنان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای جنگ تحمیلی گفت: فرماندهان پایگاه‌ها، امامان جماعات و هیات امنای مساجد باید تعاملات بسیار نزدیک و صمیمی با یکدیگر داشته باشند.

محمدهادی مظاهری با بیان اینکه سنگ بنای بسیج در مساجد توسط امام(ره) شکل گرفته است، افزود: اعضای هیئت امنای مسجد از بسیجیان فعال هستند و بدون هیچ چشم‏داشتی در پیشبرد اهداف بسیج در تلاش هستند.

در ادامه، فراخوان بسیجیان پایگاه‌های مقاومت در ماه رمضان با هدف حفظ‌، انسجام و پالایش بسیجیان در شاهرود برگزار شد.

مسئول اجرای این طرح در این زمینه گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، تا 15 مرداد ماه فراخوان بسیجیان پایگاه‏‌های مقاومت همراه با مراسم افطاری برگزار می‏‌شود.

حسن طالع‌زاری با اشاره به فعالیت پایگاه‌های روستایی بیان داشت: با توجه به اینکه پایگاه‌های تابع در روستاهای سطوه، طرود، سعدآباد، بدشت، دهملا، قلعه‌حاجی، علی‌آباد و صالح‌آباد و شهر رویان قرار دارند و بسیجیان در سطح روستاها با توجه به مهاجرت‌ها و رفت و آمدها به شهر تغییر پیدا می‌کنند، برای به دست آوردن آماری دقیق از حضور بسیجیان و واقعی‌سازی آمار این فراخوان‌ها برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان، حلقه‏‌های صالحین پایگاه‏‌ها در قالب هیئت‏‌های قرآنی به جزءخوانی قرآن کریم و کلاس‏‌های تفسیر قرآن و آموزش آن در محل پایگاه‌ها می‏‌پردازند و حضور بسیجیان در این جلسات چشمگیر است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول