اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملاصادقی در گفت‌و‌گو با فارس:

جام تکواندو بسیج در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر ورزش قهرمانی سپاه علی‌ابن‌ابیطالب (ع) استان قم از برگزاری نخستین دوره مسابقات جام رمضان تکواندو قهرمانی بسیج قم خبر داد.

جام تکواندو بسیج در قم برگزار می‌شود

رضا ملاصادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در ادامه اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده برای توسعه بخش قهرمانی ورزش بسیج، نخستین دوره از مسابقات جام رمضان تکواندو بسیج استان قم موسوم به جام ولایت برگزار می‌شود.

وی در تشریح برنامه‌های ورزشی بسیج در ماه مبارک رمضان سال جاری اظهار داشت: نخستین دوره از مسابقات تکواندو بسیج استان قم در ماه مبارک رمضان به همت هیئت تکواندو بسیج استان و مرکز تربیت بدنی سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) برنامه‌ریزی شده است.

مدیر ورزش قهرمانی سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) استان قم افزود: بر ‌اساس این برنامه‌ریزی، رقابت‌های تکواندو قهرمانی جام رمضان بسیج در رده‌های سنی نونهالان و آینده‌سازان بسیج در دو رده کمربند سبز و آبی و همچنین قرمز و مشکی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: زمان پیش‌بینی شده برای برگزاری این دوره از رقابت‌های جام ولایت، چهار شب است و طی آن رقابت مدعیان قهرمانی در اوزان و رده‌های سنی مختلف از روز پنجشنبه هفته جاری یعنی دوازدهم مرداد ماه آغاز می‌شود.

ملاصادقی با اشاره به اهداف برگزاری این رقابت‌ها عنوان کرد: یکی از اهداف برگزاری این مسابقات پشتوانه‌سازی برای تکواندو بسیج استان و شناخت استعدادهای این رشته ورزشی به منظور پرورش و بهره‌گیری از توانمندی آنها در سال‌های آینده است.

وی ابراز داشت: همچنین آشنا کردن هر چه بهتر تکواندوکاران نونهال با بسیج و ورزش بسیج، غنی‌سازی اوقات فراقت و ایجاد انگیزه و روحیه شادابی و نشاط در فضای سالم ورزشی دیگر اهداف مهم برگزاری این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

مدیر ورزش قهرمانی سپاه علی‌ابن‌ابیطالب (ع) استان قم در ادامه اظهار داشت: پیش‌بینی ما این است که با توجه به ظرفیت بالای تکواندو استان قم و فعالیت چشمگیر هیئت تکواندو بسیج استان، در رقابت‌های پیش رو تعداد 120 تا 200 نفر از تکواندوکاران نونهال قم در مسابقات ورزشی قهرمانی بسیج استان شرکت کنند.

ملا صادقی در ادامه همزمانی مسابقات با مراسم شب‌های با فضیلت قدر و شهادت مولی الموحدین علی(ع) را دلیل نامگذاری مسابقات با نام جام ولایت عنوان کرد و بیان داشت: مکان برگزاری مسابقات خانه تکواندو استان قم است که رقابت‌ها در این سالن در چهار شب از ساعت 21 و 30 دقیقه تا 24 از پنجشنبه 12 مرداد تا سه‌شنبه 25 مرداد برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در حاشیه مسابقات قرار است از سوی تربیت بدنی سپاه و هیئت تکواندو بسیج استان قم از مدال‌آوران تیم بسیج استان یعنی برادران محسن انصاری، مهدی علی‌محمدی و امیر باقری که در مسابقات قهرمانی تکواندو بسیج کشور در سال جاری موفق به کسب مدال شدند با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول