اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آبیک:

تسریع در خدمات‌رسانی دولت از اهداف بسیج سازندگی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آبیک کمک به بدنه دولت در سازندگی کشور و تسریع در خدمات‌رسانی دولت را از اهداف اصلی بسیج سازندگی برشمرد.

تسریع در خدمات‌رسانی دولت از اهداف بسیج سازندگی است

رضا اسفندیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: بسیج سازندگی در راستای سرعت بخشیدن به خدمات دولت و به کارگیری نیروهای بسیجی متخصص از سوی مقام معظم رهبری تشکیل شد که با تشکیل آن سپاه به طور جدی وارد عمل شد و به نحو مطلوب فعالیت‌های خود را در زمینه تحقق بخشیدن به منویات معظم رهبری آغاز کرد که تاکنون نیز در این حوزه موفق بوده است.

وی یادآور شد: بازتاب فعالیت‌های بسیج سازندگی به اذعان مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مردم در سطح روستاها بسیار مثبت و مطلوب ارزیابی شده است.

اسفندیاری افزود: نوجوانان و جوانان شرکت کننده در طرح هجرت 3 از چنان شادابی و نشاطی برخوردار هستند و این مهم بیانگر این مطلب است که جویای نام هستند و می‌توانند در عرصه‌های مختلف خدمت به مردم و نظام عرض اندام کنند.

این مسئول با اشاره به فعالیت‌های بسیج سارندگی در غنی‌سازی مناسب اوقات فراغت نسل نوجوان و جوان تصریح کرد: افراد شرکت کننده در طرح هجرت 3 مقید بودن خود به جامعه و خانواده را می‌آموزند و با شرکت در کلاس‌های فرهنگی و ورزشی، احکام، آموزشی و عقیدتی شرکت در اردوهای طرح هجرت از بالندگی و پویایی خاصی برخوردار می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه آبیک پر کردن خلأ جهاد سازندگی، تسریع در خدمات رسانی دولت، آبادانی و توسعه مناطق و روستاهای محروم را از اهداف اصلی بسیج سازندگی ذکر کرد و گفت: بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه و صرف زمان، بیشترین خدمات را به مردم ارائه می‌دهد.

اسفندیاری بیان کرد: نوجوانان و جوانان با شرکت در طرح هجرت 3 با اهداف بسیج در سازندگی کشور آشنا شده و درمی‌یابند که بسیج و بسیجیان در راستای سیاست‌های مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند و تحقق منویات مقام معظم رهبری را یک تکلیف می‌دانند، همانطور که تبعیت از ولایت فقیه را در دستور کار دارند.

وی اذعان کرد: رویکرد جوانان برای شرکت در فعالیت‌های بسیج سازندگی نسبت به سال‌های گذشته بسیار مطلوب بوده که این امر سبب شده از لحاظ کیفی و کمی فعالیت‌های بسیج سازندگی ارتقا یابد.

این مسئول با بیان اینکه 500 نفر در دوره‌های خاص در اردوهای 10 روزه، 15 روزه و یک روزه طرح هجرت 3 شرکت کرده‌اند، افزود: امسال با توجه به اینکه آمار و حجم متفاوت شده، نسبت به سال گذشته، حضور بسیجیان افزایش سه برابری در اردوهای طرح هجرت 3 داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه آبیک خاطرنشان کرد: از توان بالقوه نیروهای بیسجی نیز در راستای جمع آوری نذورات و هدایای مردمی و کمک به عتبات عالیات استفاده می‌شود، همانطور که در مناسبت‌های خاص بسیجیان حضوری فعال دارند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول