اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی شرکت پالایشگاه فجر جم خبر داد

کمک 90 میلیون ریالی بسیجیان پالایشگاه جم به ایتام

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی شرکت پالایشگاه فجر جم از کمک 90 میلیون ریالی بسیجیان پالایشگاه جم به ایتام خبر داد.

کمک 90 میلیون ریالی بسیجیان پالایشگاه جم به ایتام

به گزارش خبرگزاری فارس از جم نعمت‌الله جمالی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رمضان از ماه‌های بابرکت و ارزشمند است و انجام عبادات و کارهای نیک در این ماه ثواب بیشتری دارد.

وی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی و برپایی جلسات قرآنی و محافل انس با قرآن از جمله برنامه‌هایی است که در ماه رمضان در پالایشگاه انجام می‌شود.

مسئول روابط عمومی شرکت پالایشگاه فجر جم از کمک 90 میلیون ریالی بسیجیان پالایشگاه جم به ایتام خبر داد و خاطر نشان کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان کارکنان بسیجی در قالب صندوق جهاد مالی بسیج این پالایشگاه 90 میلیون ریال به ایتام و نیازمندان جمی کمک کردند.

جمالی تصریح کرد: این سنت حسنه هر ساله توسط پایگاه مقاومت بسیج ولیعصر(عج) پالایشگاه فجر جم همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

این مسئول گفت: کمک‌های این پایگاه امسال به صورت نقدی و با شناسایی واجدین شرایط در روستاها و شهرهای شهرستان جم انجام شده است.

مسئول روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم یادآور شد: کارکنان بسیجی این شرکت با تمسک به مولای متقیان علی (ع) سالانه با کمک به صندوق جهاد مالی پایگاه بسیج نسبت به رفع نیاز بخشی از زندگی نیازمندان در ماه مبارک رمضان گامی هر چند کوچک را بر می‌دارند.

جمالی اضافه کرد: این صندوق توسط هیئت امنا اداره می‌شود و پس از معرفی نیازمندان توسط شوراهای اسلامی شهر و روستا نسبت به بررسی درخواست‌ها به تناسب نیاز آنان اقدام می‌کند.

وی بیان داشت: گسترش معارف اسلامی و ترویج سنت‌های حسنه در جامعه امری لازم است که امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول