اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی گیلان خبر داد

اجرای طرح ولایت بسیج دانشجویی در گیلان

خبرگزاری فارس: مسئول ناحیه بسیج دانشجویی گیلان از برگزاری طرح ولایت بسیج دانشجویی با حضور 400 دانشجو در سال جاری خبر داد.

اجرای طرح ولایت بسیج دانشجویی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامرضا ملک‌علیپور ظهر امروز در جریان برگزاری ضیافت اندیشه قرآنی در دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه طرح ضیافت اندیشه فرصتی برای تقویت مبانی فکری دانشجویان است، اظهار کرد: برگزاری این طرح‌ در روند رشد و تعالی دانشجویان جامعه اسلامی تأثیرگذار است.

وی، طرح ولایت بسیج دانشجویی را با تجربه 16 ساله خواند و افزود: این طرح یکی از برنامه‌های مهم و ارزشمند بسیج دانشجویی است که هر ساله در تابستان برگزار می‌شود.

این مسئول، اضافه کرد: این طرح در سه بخش استانی، مقدماتی کشوری و تکمیلی کشوری برگزار می‌شود.به گفته وی، طرح ولایت استانی در گیلان با حضور 400 نفر در سال جاری برگزار می‌شود.

ملک‌علیپور، با اشاره به اینکه گیلان در سال جاری 120 سهمیه در مرحله مقدماتی و 25 سهمیه در مرحله تکمیلی کشوری طرح ولایت دارد، خاطرنشان کرد: دروس ارائه شده در طرح ضیافت اندیشه دانشجویی با طرح ولایت دانشجویی شباهت زیادی دارد.

وی، به دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی گیلان اشاره کرد و یادآور شد: طرح طلیعه حکمت آشنایی 15 روزه دانشجویان با اندیشه‌های شهید مطهری صورت گرفته و طرح ودیعه اللهی آشنایی با اندیشه‌های سیاسی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی گیلان، یکی از اهداف برگزاری طرح ولایت دانشجویی را تشکیل حلقه‌های تربیتی صالحین و تربیت سرمربی‌ها در دانشگاه عنوان کرد.

وی، تقویت مبانی معرفتی و معنوی در دانشجویان را یکی از فرصت‌های مهم اسلامی کردن دانشگاه‌ها بیان کرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول