اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب اجرای طرح بسیج سازندگی

500 دانشجوی بسیجی در شهرسازی مازندران بکارگیری شدند

خبرگزاری فارس: مدیر توسعه و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از بکارگیری 500 دانشجوی بسیجی در این اداره کل در قالب طرح هجرت خبر داد.

500 دانشجوی بسیجی در شهرسازی مازندران بکارگیری شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، اصغر میرایی محمدی، اظهار کرد: در راستای اوامر مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقای دانش علمی، فنی و کاربردی جوانان بسیجی و بکارگیری جوانان تحصیلکرده در اوقات فراغت در عرصه‌های سازندگی کشور، طرح اردوی هجرت در این اداره کل به اجرا درآمد.

میرایی محمدی افزود: طرح هجرت یکی از موفق‌ترین طرح‌های بسیج بوده که علاوه بر جهت‌بخشی به اوقات فراغت جوانان، نگاه ویژه‌ای نیز به فعالیت‌های سازندگی و عمرانی در عرصه‌های مختلف در کشور داشته است به ‌طوری که دانش‌آموزان و دانشجویان شرکت‌کننده در اردوهای هجرت با مشارکت در عرصه‌های عمرانی و خدمات‌رسانی علاوه بر اثربخشی در جامعه اوقات فراغت خود را نیز به نحو مطلوب سپری می‌کنند. 

وی در ادامه تصریح کرد: از این رو این اداره کل بر اساس آیین‌نامه اردوی هجرت 3 مصوب هئیت دولت و تاکید استاندار مازندران ضمن همکاری و قرارداد با سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران، مشارکت در این طرح را با هدف به کارگیری نیروهای جوان دانشجوی بسیجی در رشته‌های مختلف مهندسی، ارتقای سطح دانش علمی و فنی این افراد و کسب تجربه و مهارت‌های لازم و همچنین حفظ و صیانت مطلوب از سرمایه‌های ملی این دستگاه درباره حریم راهها، علائم، تاسیسات و ابنیه‌های فنی راه‌ها، اصول شهرسازی و مقرارت ساختمان و مسکن در دستور کار خود قرار داد.

اصغر میرایی در ادامه به نقش موثر این طرح در مسیر توسعه سازندگی این استان اشاره و خاطرنشان کرد: از آنجا که بسیج و بسیجی نیرویی خودجوش و پرتلاش است، این گونه طرح‌ها می‌تواند روحیه و فلسفه وجودی این نیرو را حفظ کرده و در جهت تقویت آن کمک شایانی کند.

وی گفت: در این راستا امیدواریم که با تعامل و همکاری بسیج سازندگی بتوانیم برای رشد و بالندگی این استان گام‌هایی مثبتی برداریم.

انتهای‌پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول