اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار همدان:

30 درصد اشتغال همدان در سال جاری محقق شده است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار همدان گفت: 30 درصد اشتغال همدان در سال جاری محقق شده است.

30 درصد اشتغال همدان در سال جاری محقق شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی پیش از ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان همدان اظهار کرد: از مجموع 63 هزار و 20 نفر سهمیه تعهد اشتغال استان در سال 91 سهم اشتغال همدان 18 هزار و 100 نفر بوده است.

وی افزود: از تعهد سهمیه شهرستان همدان 5 هزار و 503 نفر توسط ادارات جذب و در سامانه ثبت شده که بیانگر تحقق حدود 30 درصد اشتغال است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار همدان خاطرنشان کرد: اعتبار اختصاص یافته به مشاغل خانگی و خوداشتغالی 12 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

وی بیان کرد: تاکنون مجوزهای صادره در مشاغل خانگی و خوداشتغالی 4 هزار و 661 فقره و مبلغ کل تسهیلات طرح‌‌های معرفی شده به بانک 143 هزار و 67 میلیون ریال است.

محمدی ادامه داد: مبلغ کل تسهیلات پذیرش شده در مشاغل خانگی و خوداشتغالی 100 هزار و 75 میلیون ریال و جمع کل تسهیلات پرداخت شده 56 هزار و 479 میلیون ریال است.

وی تصریح کرد: در مجموع 45 درصد سهمیه شهرستان همدان در مشاغل خانگی و خوداشتغالی محقق شده اما رضایت‌بخش نیست و با توجه به ظرفیت موجود در ادارات این درصد باید افزایش یابد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار همدان اذعان کرد: باید مشکلات ثبت آمار اشتغال ادارات در سامانه توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برطرف شود تا اطلاعات مربوطه بهنگام در سامانه ثبت شود.

وی در پایان گفت: امید است با روند موجود و فعالیت‌های مؤثر، تعهد اشتغال استان در سال 91 محقق شود و بتوانیم گام مؤثری در این راستا برداریم.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول