اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان:

38 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کردستان پرداخت شد

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان گفت: طی یکسال گذشته 38 میلیارد و 73 میلیون ریال تسهیلات توسط بانک مسکن استان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان پرداخت شده است.

38 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کردستان پرداخت شد

سیداصغر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این تسهیلات با معرفی کمیته امداد امام خمینی(ره) به مددجویان زیرپوشش اعطا شده و زمینه اشتغالزایی جمعی از این عزیزان را فراهم آورده است.

وی تصریح کرد: تسهیلات اعطایی بانک مسکن به مددجویان کمیته امداد در قالب 291 فقره تسهیلات مشاغل خانگی و 133 فقره تسهیلات اشتغالزایی با معرفی این نهاد حمایتی صورت پذیرفته است.

حسینی همچنین به اعطای وام‌های قرض‌الحسنه مشاغل خانگی و اشتغالزایی توسط بانک مسکن اشاره کرد و بیان داشت: طی یکسال گذشته 525 فقره تسهیلات تا سقف 10 میلیون تومان با معرفی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به متقاضیان مشاغل خانگی و اشتغالزایی استان پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان تصریح کرد: همچنین طی این مدت 291 فقره تسهیلات مشاغل خانگی و 133 فقره تسهیلات اشتغالزایی با معرفی کمیته امداد به بانک مسکن معرفی شده است که در مجموع 12 میلیارد و 549 میلیون تومان تسهیلات به این بخش اختصاص یافته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طی سه ماهه نخست سال‌جاری تعداد 100 فقره تسهیلات خرید خانه و 128 فقره قرض‌الحسنه ازدواج، همچنین 43 فقره جعاله تعمیرات توسط مدیریت استان کردستان به متقاضیان پرداخت شده است.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول