اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر در مجلس:

تأمین اجتماعی نقطه عطف قوانین در بخش اشتغال است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: تأمین اجتماعی نقطه عطف، شناخت و آسیب‌شناسی قوانین در بخش اشتغال و تولید است که هر گونه ضعف و قوت قوانین در سطح اجرا در سازمان تأمین اجتماعی مشخص خواهد شد.

تأمین اجتماعی نقطه عطف قوانین در بخش اشتغال است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالکریم جمیری صبح امروز در دیدار با مدیران و معاونان اداره کل تأمین اجتماعی بوشهر که به منظور آشنایی هر چه بیشتر با مجموعه تأمین اجتماعی استان و حفظ تعاملات فی ما بین مسئولان ادارات و نمایندگان در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود گفت: وظیفه اصلی همگان در نظام مقدس جمهوری اسلامی عمل به قانون است.

نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید پایداری در اصول و اقتدار در اجرای قوانین در سرلوحه امور باشد، اظهار داشت: وظیفه اصلی همگان در نظام مقدس جمهوری اسلامی عمل به قانون است، عمل صحیح به قانون، داشتن طرح و برنامه بروز با شرایط مردم استان و پافشاری در اجرای برنامه‌هایی که موجب ارتقا و ارائه خدمات بیشتر می‌شود، باید سه رکن اساسی وظیفه تمامی مدیران استان باشد.

جمیری با اشاره به جامعه هدف تحت پوشش تأمین اجتماعی تصریح کرد: استان بوشهر پتانسیل بالقوه‌ای در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی دارد که نیروی شاغل سایر استان‌ها را نیز به خود جذب کرده و به فراخور آن قسمت اعظم و چشمگیر خدمات و بودجه از استان خارج می‌شود و بدین سبب می‌طلبد که سازمان تأمین اجتماعی استان به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی از دیگر امور مورد درخواست مردم حوزه انتخابیه را ایجاد شعبه اقماری در شهرهای چغادک و عالی شهر برشمرد و گفت: مردم شهرهای چغادک، عالی شهر و روستای تابعه به جهت بعد مسافت و جمعیت نیاز به ایجاد سریع شعبه اقماری داشته که روزانه مسیر طولانی 30 کیلومتری را طی نکنند و چه بسا که بیشترین نیروی شاغل در شهر بوشهر نیز از این شهرها و روستاها هستند.

جمیری افزود: انعکاس پیشنهادات و ارجاع طرح‌ها به صورت کارشناسی شده از سوی مردم و مسئولان به نمایندگان، بیان آمار و عملکرد به صورت مستمر و واقعی و ارتباط شفاف رویکردی است که زمینه‌ساز تبیین جایگاه و افق آینده استان را تضمین خواهد کرد.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول