اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر خبر داد

بررسی اشتغال صیادان اولویت مهم تأمین اجتماعی بوشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر گفت: بخشش جرائم، بررسی اشتغال صیادان،‌ نحوه اجرای صحیح بیمه کارگران ساختمانی، خصوصی‌سازی و واگذاری تعهدات از برنامه‌های آتی اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر است.

بررسی اشتغال صیادان اولویت مهم تأمین اجتماعی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالمجید رازه صبح امروز در دیدار نماینده بوشهر با مدیران، معاونان و کارشناسان اداره کل تأمین اجتماعی بوشهر اظهار داشت: خط مشی، اهداف و سیاست‌های نظام در تأمین اجتماعی در بخش اشتغال و تولید در سال جاری که به فرمایش مقام عظمای ولایت سال تولید ملی، حمایت کار و سرمایه ایرانی مزین شده به صورت ویژه دیده شده و با حمایت‌ها و بررسی مسائل حوزه کارفرمایان به انجام رسیده است.

رازه با بیان اینکه امسال تعداد 296 هزار و 625 نفر بیمه شده و تعداد 13 هزار و 200 نفر مستمری‌بگیر در سطح استان خدمات دریافت می‌کنند افزود:‌ فعالیت‌های تأمین اجتماعی در جهت ایجاد روحیه و انگیزه و امید به زندگی در کارگران و نیروهای مولد جامعه از بدو کار و تولد فرزندان آنان ارائه می‌شود و در استان بوشهر نیز با پرداخت کمک هزینه ایام بارداری، کمک هزینه ازدواج و صدور دفترچه و ... در راستای تحقق این حمایت‌ها گام برداشته شده است.

وی تعامل با نمایندگان استان را در جهت اجرای صحیح مصوبات و قوانین ابلاغی در استان عنوان کرد و ادامه داد: پیش‌بینی برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت در راستای اصلاح و ایجاد زمینه تصویب قوانین مرتبط با جامعه هدف جنوب کشور لازم است که با برگزاری کمیته‌ها و جلسات کارشناسی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به انجام برسد.

رازه افزود: رویکرد اصلی استانی در جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع در سراسر استان بوشهر بوده که با اجرا و به‌روزرسانی دستورالعمل‌ها و بخش نامه‌ها ممکن شده است.

وی در ادامه حضور نمایندگان مردم در بین کارکنان شعب و مردم را موجب ایجاد انگیزه مضاعف و مایه خشنودی و دلگرمی دانست و گفت: تاکنون پیگیری بسیاری در جهت برقراری و پرداخت تعهدات بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران، تحت پوشش قرار دادن صیادان و کشاورزان و نخل‌داران شده که با حمایت نمایندگان مجلس به نتیجه خواهد رسید.

رازه از برنامه‌های آتی سازمان بخشش جرائم، بررسی اشتغال صیادان،‌ نحوه اجرای صحیح بیمه کارگران ساختمانی، خصوصی سازی و واگذاری تعهدات را نام برد.

رازه تأکید کرد: رمز موفقیت تأمین اجتماعی در گرو تعاملات سازنده و مثبت با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مخاطبین است.

گفتنی است کارشناسانی خبره در اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر به عنوان رابط از سوی نمایندگان و سرپرست اداره کل استان به منظور پیگیری امور محوله و همچنین رسیدگی به درخواست‌های مردمی تعیین و منصوب شده‌اند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول