اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

توطئه‌ها علیه نظام تداوم اسلام هراسی دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوکان گفت: توطئه‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در تداوم اسلام هراسی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

توطئه‌ها علیه نظام تداوم اسلام هراسی دشمنان است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان عبدالرحمن خلیفه‌‍‌زاده صبح امروز در دیدار با جمعی از مدیران شهرستانی در فرمانداری این شهر، با اشاره به جایگاه ایران اسلامی در منطقه، اظهار داشت: با رهبری مقام معظم رهبری و ولایت و پایداری ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی ابرقدرت‌های جهان از پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف خوف و بیم دارند.

وی با اشاره به اسلام هراسی دشمنان نظام، تصریح کرد: دشمنان برای متوقف ساختن این حرکت عظیم به توطئه‌های مختلف متوسل شده‌اند و اسلام هراسی و ایران هراسی را از برنامه‌های دشمنان عنوان کرد.

وی با اشاره به فتنه‌انگیزی دشمنان، خاطرنشان کرد: اختلافات قومی که دشمنان راه می‌اندازند نشان از ضعف دشمنان نظام است چرا که در این راه نه تنها دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به خواسته خود نمی‌رسند بلکه مردم ایران به اقدامات پلید دشمنان پی می‌برند.

خلیفه‌زاده با بیان این که دنیای استکبار از جهانی‌شدن اسلام ناب بسیار هراسان است، افزود: دشمنان همه توان و سرمایه خود را در جهت اسلام هراسی در دنیا به کار گرفته‌اند، اما همواره شکست خورده‌‌اند.

وی با بیان این که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران سبب ایجاد یک تحولی عظیم در عرصه جهانی شده است، خاطرنشان کرد: امروز تنها گوشه‌ای از این تحول را در انقلاب‌های مردم مسلمان منطقه و دیگر نقاط جهان شاهد هستیم.

خلیفه‌زاده با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی به نقش انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام خمینی (ره) در خیزش‌های مردمی منطقه اذعان دارند، ادامه داد: به همین دلیل است که همه تلاش خود را برای جلوگیری از این تأثیرگذاری به کار گرفته‌اند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول