اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بروجن:

پیروی از دستورات رهبری عزت اسلام را بالا می‌‌برد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بروجن گفت: ما در هر زمانی که قرار داشته باشیم باید مطیع رهبرمان باشیم تا زمانیکه مردم مطیع ولایت باشند قدرت و عزت اسلام بالا می‌رود.

پیروی از دستورات رهبری عزت اسلام را بالا می‌‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام علی دهقانی بعد از ظهر امروز در نشست تفسیر سوره حجرات در سپاه ناحیه بروجن اظهار داشت: ایمان به خداوند متعال باعث عزت افراد می‌شود و محبوبیت انسان‌ها را آشکار می‌کند.

وی افزود: هر چه افراد با ایمان‌تر باشند، در بین مومنان و افراد غیر مومن دارای عزت و محبوبیت بیشتری هستند و به همین خاطر شیطان می‌خواهد ایمان انسان‌ها را بگیرد تا حرمت و کرامت انسانی از بین برود.

دهقانی بیان داشت: حفظ ایمان برای مومنان بسیار مهم است، افرادی که می‌خواهند و افرادی که به دنبال حفظ ایمان خود هستند باید فقط به دستورات قرآن عمل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بروجن عمل به واجبات و ترک محرمات را عامل افزایش ایمان دانست و گفت: عزت و سلامت انسان باعث زینت و محبوبیت انسان‌ها شده و برعکس کفر ورزیدن و فسوق و عصیان باعث تنزل انسانیت می‌شود و شیاطین نیز به دنبال دور کردن انسان از انسانیت هستند.

دهقانی تصریح کرد: تنها عامل هدایت انسان‌ها به صراط مستقیم خداوند است و خداوند رسول اکرم(ص) را فرستاد تا ما از آن بزرگوار الگو بگیریم و نسبت به انسانیت و بندگی خداوند رشد و تعالی داشته باشیم.

وی به نقش ولایت و رهبری در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: ما در هر زمانی که قرار داشته باشیم باید مطیع رهبرمان باشیم و تا زمانیکه مردم مطیع ولایت باشند، قدرت و عزت اسلام بالا می‌رود.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول