اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ملایر:

بیداری اسلامی نویدبخش نابودی رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ملایر با اشاره به فعالیت آزایخواهانه ملت‌های آزاداندیش گفت: بیداری کشورهای اسلامی نویدبخش نابودی رژیم صهیونیستی است.

بیداری اسلامی نویدبخش نابودی رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سید رسول حسینی صبح امروز در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در ملایر با بیان اینکه روز قدس به واسطه رهبری امام خمینی(ره) پایه‌گذاری شد، اظهار داشت: این روز بزرگ در کشور ایران از سایر کشورها با ارزش‌تر برگزار می‌شود و دیگر کشورها نیز با الگوگیری از ایران طی سال‌های متمادی توانسته‌اند در دفاع از ملت مظلوم فلسطین این روز را گرامی بدارند.

وی روز قدس را مبدأ بیداری جهان اسلام خواند و گفت: خیزش‌های اسلامی در کشورهای منطقه و آزادیخواهی ملت‌های آزاده نشان از اهمیت روز قدس دارد و نابودی رژیم صهیونیستی را نوید می‌دهد.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ملایر ابراز داشت: امروز کشورهای اسلامی بیدار شده‌اند که تا تحقق پیروزی کامل و رسیدن به آزادی نباید دست از خواسته‌های خود بردارند و اجاره دخالت استکبار و سردمداران آنها را در دستاوردهای انقلاب‌شان ندهند.

وی در ادامه بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد و افزود: اقشار مختلف مردم باید همانند سال‌های گذشته، ضمن حمایت از آرمان‌های ملت بی‌دفاع فلسطین، همراه با سایر کشورهای اسلامی در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت کنند چراکه این حضور پشتوانه گرمی برای دیگر انقلاب‌های منطقه خواهد بود.

حسینی بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن راهپیمایی در روز قدس تأکید کرد و گفت: در راهپیمایی روز قدس باید برنامه‌ریزی‌ها از قبل انجام شود تا مشکلاتی چون قطعی بلندگوهای صوتی را نداشته باشیم.

وی همچنین بر نظم امنیتی و ترافیکی توسط نیروی انتظامی و پلیس راهور تأکید کرد و گفت: سازمان آتش‌‌نشانی، شبکه بهداشت، اداره تبلیغات اسلامی و شهرداری نیز نسبت به آمادگی کامل در این روز اقدامات لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: مسیر راهپیمایی روز قدس امسال ساعت 10:30 صبح از میدان امام خمینی(ره) ملایر به سمت مصلای حضرت ابوالفضل(ع) این شهر خواهد بود و در ادامه نیز نماز جمعه در محل مصلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول