اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار اعلام کرد

حضور در برنامه‌های رمضان پایبندی به ارزش‌های اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: حضور گسترده مردم در برنامه‌های ماه مبارک رمضان نشان‌دهنده پایبندی به ارزش‌های والای دینی و اسلامی است.

حضور در برنامه‌های رمضان پایبندی به ارزش‌های اسلامی است

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این ماه با عظمت، فرصت بسیار خوبی برای انسان‌ها است تا در کنار این سفره بزرگ رحمت الهی بنشینند و با انواع غذاهای روحی، روح و روان خود را تقویت کنند و به حقیقت واقعی وجود خویش پی ببرند.

وی افزود: رمضان بهترین فرصت برای به دست آوردن کمال و معنویت است که می‌توان در آن به تقرب رسید و حقایق را آنگونه که هست نظاره کرد.

وی ضمن اشاره به حدیثی از ائمه معصومین که هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است، ادامه داد: این ایام مبارک بهترین فرصت برای تأمل و تدبر در قرآن کریم این کتاب نورانی است تا بتوانیم با بهره جستن از آن برنامه و روش زندگانی خود را در راستای خواست خداوند متعال به کار گیریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار یادآور شد: این ماه علاوه بر اینکه ماه نزول قرآن و ماه هدایت بشر است، ماه استغفار و آرامش روحی و معنوی بشر نیز محسوب می‌شود.

مختاری‌نیا بیان کرد: در ماه مبارک رمضان زنگار از دل برداشته شده و قلب انسان سرشار نورانیت می‌شود و دیگر جایی برای حضور شیطان باقی نمی‌گذارد.

وی اضافه کرد: رمضان بهار قرآن است و این ماه بهترین فرصت برای بهره‌گیری از قرآن و ارزش‌های قرآنی است.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول