اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر سنندج:

اعضای شورای اسلامی سنندج مخالف تاسیس باشگاه شهرداری نیستند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: هیچ‌کدام از اعضای این شورا مخالف تاسیس باشگاه ورزشی توسط شهرداری نیستند و اعتبارات پیش‌بینی شده را مصوب خواهند کرد.

اعضای شورای اسلامی سنندج مخالف تاسیس باشگاه شهرداری نیستند

خسرو دنیایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: تاسیس باشگاه ورزشی از آرزوهای دیرینه مردم سنندج و اعضای شورای اسلامی است که در صورت معرفی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل، اعضای شورا نسبت به تصویب اعتبارات لازم اقدام می‌کنند.

شهردار سنندج دیروز در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد بود، اعضای شورای اسلامی سنندج مخالف تاسیس باشگاه ورزشی هستند و اعتبارات پیش‌بینی شده در این خصوص را تصویب نکرده‌اند.

دنیایی خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی منتظر استعلام‌های سازمان بازرسی و امور شهری استانداری بودند تا مشخص شود که اعضای شورا می‌توانند در ترکیب هیئت مدیره قرار گیرند یا نه، و این به معنای مخالفت با تاسیس باشگاه ورزشی نیست.

وی افزود: ملاک و معیارهای مشخصی برای حمایت از تیم‌های ورزشی در قالب تاسیس این باشگاه وجود ندارد که در صورت تاسیس باشگاه ورزشی شهرداری سنندج، باید از تیم‌های اولویت‌دار و مستعد استان حمایت کرد.

به گفته نایب رئیس شورای اسلامی شهر سنندج، رشته ورزشی بسکتبال در استان کردستان از استعدادها و ظرفیت‌های ویژه‌ای برخوردار است که حمایت از آن به نفع استان و مانع از گرایش جوانان به سمت آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی سنندج عدم تصویب اعتبار برای تاسیس باشگاه ورزشی شهرداری این شهر را ناشی از حساسیت برخی از اعضای شورا نسبت به معرفی یک عضو شورا به عنوان مدیرعامل این باشگاه عنوان کرد.

جلال شریعتی افزود: تصویب نکردن اعتبار پیش‌بینی شده به منزله مخالفت شورا با تاسیس باشگاه ورزشی توسط شهرداری نیست بلکه ناشی از حساسیت‌هایی است که در بین اعضای شورا وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که شهرداری نسبت به معرفی اعضای هیئت مدیره باشگاه اقدام نماید اعضای شورا نیز با 500 میلیون تومان از 700 میلیون تومان پیشنهادی شهرداری موافقت خواهد کرد.

شریعتی در مورد اظهارنظر شهردار سنندج مبنی بر عدم تصویب اعتبار 30 میلیون تومانی برنامه جنگ رمضان در آبیدر سنندج در شورای اسلامی سنندج، گفت: شورا حق دارند که نظر خود را اعمال کنند.

وی افزود: شهرداری باید قبل از اجرای هر برنامه‌ای با شورای اسلامی هماهنگ باشد که شهرداری برای اجرای این برنامه بدون هیچ‌گونه هماهنگی اقدامات خود را آغاز کرده بود و این مسلم است که اعضای شورا جلو این حرکات را می‌گیرند.

شریعتی در پایان گفت: اعضای شورای اسلامی سنندج با برنامه‌های فرهنگی و قرآنی مخالف نیستند و خود بر آن هستند تا در کنار عمران و آبادانی شهر، اقدامات فرهنگی تاثیرگذاری نیز انجام شود.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول