اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور روحانیون سپاه چهارمحال و بختیاری:

خدیجه(س) یاوری راستین برای پیامبر اسلام(ص) بود

خبرگزاری فارس: مسئول امور روحانیون و طلاب سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) گفت: در ترویج اسلام ناب محمدی حضرت خدیجه(س) یاوری راستین برای پیامبر گرامی اسلام(ص) بود.

خدیجه(س) یاوری راستین برای پیامبر اسلام(ص) بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محسن شیرزاده بعد از ظهر امروز در مراسم سوگواری سالروز وفات حضرت خدیجه(س) کبری اظهار داشت: هرگاه رسول خدا(ص) از آزار و اذیت مشرکان اندوهناک می‌شدند، حضرت خدیجه(س) آن بانوی فداکار و ایثارگر به آن حضرت آرامش می‌بخشید و سنگینی مشکلات را از دوش پیامبر اعظم(ص) برمی‌داشت.

وی به شرافت و بزرگی مادر گرامی حضرت زهرا‌(س) اشاره کرد و افزود: به دلیل عفت، پاکدامنی حضرت خدیجه کبری(س) او را طاهره می‌نامیدند.

مسئول امور روحانیون و طلاب سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: حضرت خدیجه(س) در 24 سال زندگی مشترک با پیامبر گرامی اسلام(ص) خدمات بسیار بزرگی را برای دین مبین اسلام انجام داد.

وی بیان داشت: حمایت‌های مالی، روحی، عاطفی، تصدیق و تأیید پیامبر در روزگاری که هیچکس تأییدشان نمی‌کردند و یاری ایشان در برابر آزار مشرکان گوشه‌ای از این خدمات ارزشمند است.

شیرزاده گفت: حضرت خدیجه‌(س) پس از ازدواج با پیامبر اکرم‌(ص) تمام اموال و دارایی خود را به آن حضرت بخشید تا آن را هر گونه می‌خواهد برای ترویج اسلام مصرف کند.

وی به کمک‌های ارزشمند آن بانوی بزرگ جهان اسلام در ترویج بیشتر اسلام ناب محمدی اشاره کرد و بیان داشت: پیامبر اعظم‌(ص) در این زمینه فرمودند که هیچ ثروتی به اندازه ثروت حضرت خدیجه(س) برای من سودمند نبود.

مسئول امور روحانیون و طلاب سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: حضرت خدیجه(‌س) از عمق جان به رسالت پیامبر اسلام‌ (ص) ایمان آورد و در برابر سختی‌ها و تکذیب مشرکان و بدخواهان آن حضرت را یاری داد.

وی تصریح کرد: بدون تردید حضرت خدیجه الگویی کامل برای بانوان در هر عصر و زمان هستند که بانوان ما باید از زندگی و سیره آن بانوی بزرگوار الگو و سرمشق بگیرند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول