اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مساعدت 940 میلیون ریالی صورت گرفت

اهدای 94 کمک هزینه خرید جهیزیه به مددجویان کهگیلویه‌ای

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه گفت: با مساعدت 940 میلیون ریالی این نهاد، 94 کمک هزینه خرید جهیزیه به مددجویان کهگیلویه‌ای اهدا شد.

اهدای 94 کمک هزینه خرید جهیزیه به مددجویان کهگیلویه‌ای

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت اظهار داشت: تلاش در جهت شناخت انواع محرومیت، رنج و کمبود، نارسایی مادی و عدم توانایی در تأمین هزینه‌های خانوار از جمله خدمات کمیته امداد است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه بیان داشت: برطرف کردن کمبود افراد خانواد‌‌ه‌های نیازمند در مناطق مختلف کشور در حد ضرورت با اعطاء وام جهیزیه، ازدواج، تحصیل، معالجه و کمک به تعمیر یا احداث مسکن از فعالیت‌هایی است که در این نهاد مردمی و حمایتی انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: تشویق و ترغیب مردم به انفاق و ایثار، کمک به محرومان و مستضعفان و کوشش در جذب هدایای مردمی از دیگر وظایف کمیته امداد است.

این مسئول به تأمین جهیزیه 94 نوعروس توسط کمیته امداد این شهرستان اشاره کرد و گفت: در آیینی به 94 نفر از نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان کهگیلویه 940 میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه اهدا شد.

وی با بیان خدمات کمیته امداد در تأمین نیازهای مردم یادآور شد: این نهاد با حمایت از زوج‌های جوان تلاش دارد تا به تحکیم بنیان خانواده کمک کند.

رحیمی‌نیا تصریح کرد: اهداء جهیزیه به نوعروسان و دادن هدیه به دامادهای زیر پوشش از اقدامات مؤثر این نهاد در ابتدای زندگی مشترک زوجین است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه انجام آزمایشات ژنتیک را برای زوجین الزامی دانست و گفت: شرکت در کلاس‌های مشاوره و اخلاق در خانواده به پایداری زندگی مشترک کمک زیادی می‌کند.

وی متذکر شد: خیرین می‌توانند با تعامل با کمیته امداد در راستای رفع نیازهای نیازمندان گام اساسی بردارند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول