اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی:

توانمندسازی مددجویان امداد در رأس برنامه‌ها قرار بگیرد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی تاکید کرد: توانمندی مددجویان امداد امام خمینی (ره)در رأس برنامه‌ها قرار بگیرد.

توانمندسازی مددجویان امداد در رأس برنامه‌ها قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمود احمدی بیغش عصر امروز در حاشیه افتتاح بازارچه رمضان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:باید به سمتی رفت تا با توانمند شدن مددجویان آنان از زیر چتر حمایتی نهاد کمیته امداد خارج شوند.

وی توانمندی‌های مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و ارائه آثار در قالب نمایشگاهی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: انگیزه و همت مددجویان نشان می‌دهد که آنان با دریافت تسهیلات کم کارهای بزرگی را ارائه کرده‌اند. 

استاندار خراسان‌شمالی تصریح کرد: از این رو دستگاه‌های متولی نیز تلاش کرده ضمن رفع مشکلات ، نیازهای این مددجویان را بر طرف و آنان را توانمند سازند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی هم با اشاره به اینکه این بازارچه برای چهارمین سال متوالی به منظور ترویج و توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه و معرفی خدمات امداد برپا شده است افزود: در این بازارچه فعالیت‌های کمیته امداد به خصوص طرح‌های اشتغال و خدمات آن به نیازمندان در26 غرفه به نمایش گذاشته شده است .

امان الله حسین پور اظهار کرد: از مجموع غرفه‌های بازارچه 22 غرفه مربوط به فروش محصولات و تولیدات طرح‌های اشتغال است و بقیه غرفه‌ها مربوط به خدمات فرهنگی، درمان، مسکن، مشارکت‌های مردمی، و غرفه حامی یابی ایتام است که در طول مدت برپایی بازارچه خدمات امداد را معرفی خواهند کرد.

به گفته وی در غرفه یتیم نوازی شناسنامه ایتام تحت حمایت این نهاد در دید عموم قرار می‌گیرد تا از این طریق مردم بهتر بتوانند ایتام را شناسایی و مورد حمایت خود قرار دهند.

حسین‌پور همچنین برگزاری  مسابقات فرهنگی وی‍ژه نوجوانان و جوانان بازدیدکننده را از دیگر بخش‌های این بازارچه اعلام کرد و افزود: هدف از برگزاری این بازارچه توسعه و ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و اکرام ایتام و همچنین پیروی از سنت ائمه معصومین در خصوص یتیم نوازی، معرفی دستاورد و خدمات امداد و فروش محصولات اشتغال مددجویان است.

بازارچه رمضان در محل سینما سعدی بجنورد برپا شده و از امروز تا 27رمضان صبح‌ها از ساعت 9 الی 13 و بعد از ظهرها از ساعت 17 تا 23 برای بازدید عموم باز است. به گزارش فارس در آیین گشایش این نمایشگاه معاونان استاندار خراسان‌شمالی شرکت داشتند.

در آیین گشایش این نمایشگاه معاونان استاندار خراسان‌‌شمالی شرکت داشتند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول