اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد زاهدان خبر داد

ایجاد 5 هزار فرصت شغلی برای مددجویان زاهدان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد زاهدان گفت: 5 هزار فرصت شغلی برای مددجویان شهرستان زاهدان تا پایان سال‌جاری ایجاد می‌شود.

ایجاد 5 هزار فرصت شغلی برای مددجویان زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، محمود میرامامی اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و با هدف حمایت شغلی از مددجویان، فرزندان مددجو و سایر اقشار جامعه در سال گذشته، با حمایت بانک‌های عامل اقدام به پرداخت وام در قالب اشتغال و خودکفایی از محل اعتبارات اداری و بنگاه‌های کوچک اقتصادی و زود بازده از محل اعتبارات بانکی پرداخت انجام شده است.

وی افزود: از مجموعه تعهدات اختصاص یافته از سال گذشته که تعداد هزار و 161 طرح است در چهار ماه نخست سال‌جاری تعداد هزار و 460 طرح به بانک‌های عامل معرفی شدند که این رشد 5/2 درصدی از نظر تفاهم موثر با بانک‌های عامل را نشان می‌دهد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زاهدان خاطرنشان کرد: همچنین ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار از محل اعتبارات بنگاه‌ها، برنامه‌ریزی لازم را انجام و نسبت به بسیج تمام امکانات برای تحقق 5 هزار فرصت شغلی در سال‌جاری برنامه‌ریزی و تدابیر لازم اتخاذ شده است.

میر امامی گفت: در نخستین شب از ماه مبارک رمضان، 400 نفر از دانش‌آموزان پیرو رهروان ولایت امداد و مسئولان ادارات در محضر نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه زاهدان در بیت رهبری افطار کردند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول