اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد

توزیع سبد کالای ماه رمضان مددجویان کشور از روز شنبه

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بهزیستی کشور از توزیع سبد کالای رمضان به صورتی جنسی و نقدی برای نخستین بار از روز شنبه در کشور خبر داد.

توزیع سبد کالای ماه رمضان مددجویان کشور از روز شنبه

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت همایون هاشمی عصر امروز در مراسم افتتاح طرح آفتاب مهر در تالار گلستان این شهر با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد:‌سازمان بهزیستی برنامه‌های متعددی در رابطه با ماه مبارک رمضان دارد و ما متولی بخشی از امورات نیازمندان جامعه هستیم که بتوانیم جلب مشارکت‌های مردمی را داشته باشیم.

وی توسعه مفاهیم و مشارکت‌های مردمی را از جمله برنامه‌های بهزیستی عنوان کرد و گفت: طرح آفتاب مهر حدود 4 ماه است که در کشور اجرا می‌شود و برکات خوبی در پی داشته است.

رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه آشنایی با خانواده مددجویان یکی از اهداف طرح آفتاب مهر است تصریح کرد: طرح آفتاب مهر قابل ارائه و ادامه‌‌دار است و تا پایان امسال رقم قابل توجهی در این طرح توانمند می‌شوند.

وی بازبینی پرونده‌های مددجویان توسط مددکاران را از دیگر مزایای طرح آفتاب مهر ذکر کرد و افزود: یک بار مددکاران پرونده‌ها را بازبینی می‌کنند و حداقل سود آن به سازمان استانی این است که پرونده‌ها برای یک بار بازسازی می‌شوند.

هاشمی توانمند کردن 200 مددجو در هر طرح آفتاب مهر را از دیگر مزایای این طرح برشمرد و یادآور شد: اگر در هر طرح آفتاب مهر 200 نفر اشتغال‌زایی و توانمند شوند انقلابی ایجاد می‌شود.

وی از اجرای طرح ضیافت الهی با مشارکت بانک عسگریه و صدا و سیمای شبکه دو خبر داد و اذعان کرد: اجرای این طرح به معنای توسعه مشارکتهای مردمی است که یک رکوردی در ماه رمضان به جا می‌گذارد.

این مسئول با اشاره به توزیع سبد کالای ماه رمضان ویژه مددجویان کشور خاطرنشان کرد: برای نخستین بار سبد کالای رمضان ویژه مددجویان به صورت نقدی و یا جنسی از روز شنبه توزیع می‌شود.

وی افزود:‌منابع این سبد کالا تامین شده و استارت آن به‌زودی زده می‌شود.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول