اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

100 هزار فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در بخش اشتغال مددجویان بهزیستی هم کارهای خوبی صورت گرفته، گفت:‌ درنظر داریم صدهزار فرصت شغلی را برای مددجویان بهزیستی در ظرفیت‌های گوناگون از جمله تسهیلات بانکی، تامین و ایجاد کنیم.

100 هزار فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی ایجاد می‌شود

عبدالرضا شیخ‌الاسلامی شب گذشته در بازدید از شیرخوارگاه یاس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: بهزیستی در دوره اخیر برنامه‌های خوب و تحرکات بیشتری نسبت به گذشته داشته است.

این مسئول ادامه داد:‌ در بخش مسکن برای معلولان و مددجویان بهزیستی ظرف سال گذشته و امسال در نظر داریم 150 هزار واحد مسکونی را تحویل مددجویان بهزیستی دهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در بخش اشتغال مددجویان بهزیستی هم کارهای خوبی صورت گرفته، متذکر شد:‌ در نظر داریم صد هزار فرصت شغلی را برای مددجویان بهزیستی در ظرفیت‌های گوناگون از جمله تسهیلات بانکی، تامین کنیم.

وی افزود: ‌برای توانمندسازی، آموزش و تقویت مهارت‌های زندگی، شغلی و حرفه‌ای در کسانی که زیر پوشش این سازمان قرار دارند برنامه‌های وسیعی تدارک دیده شده که قدم بلندی برای استفاده از توانایی‌ها و ظرفیت‌های این افراد برداشته می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه برای افزایش مستمری افراد زیر پوشش بهزیستی هم اقدامات مناسبی صورت گرفته، خاطرنشان کرد:‌ امسال برای نخستین بار سبد کالا به مستمری بگیران زیر پوشش بهزیستی با کمک دولت، اختصاص یافت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ‌در دولت، وزارتخانه و دیگر بخش‌های مرتبط، تلاش برای تقویت هرچه بیشتر این نهاد خدمتگزار وجود دارد.

شیخ‌الاسلامی بیان داشت: ‌درصد بسیار بالایی از مردم ما، افرادی نیک اندیش و از خیران هستند و از مردم خواهش می‌کنیم با امکان و بضاعتی ولو اندک، در امور خیر مشارکت کنند.

وی با اشاره به اینکه در همه جای دنیا، مردم سهم قابل توجهی در نهادهای حمایتی را به خود اختصاص می‌دهند، افزود:‌ شایسته است در یک کشوری با فرهنگ، ارزش و شعائر دینی و انسانی، مردم ما پررنگ‌تر از هر جای دیگر جهان در این عرصه حضور یابند.

این مسئول یادآور شد:‌ این فرصت ارزشمند را باید به مردم معرفی کنیم و رسانه‌ها در این زمینه باید کمک کار باشند.

این مسئول اذعان داشت:‌ افراد خیری که علاقه‌مند هستند می‌توانند با مراجعه به بهزیستی در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها به طریقی در چرخه این خدمت رسانی بسیار ارزشمند قرار گرفته و برای دنیا و آخرت خود توشه من مناسبی برگیرند..

انتهای‌پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول