اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شیروان:

124 واحد مسکونی برای مددجویان شیروان ساخته شد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شیروان گفت: طی امسال 124 واحد مسکونی برای خانواده‌های شهری این نهاد احداث شد.

124 واحد مسکونی برای مددجویان شیروان ساخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی، قربان احمدی‌فر با بیان اینکه این واحدها هم اکنون تکمیل شده و آماده واگذاری به خانواده‌ها است، اظهار کرد: 10 واحد از واحد‌های مذکور از محل اعتبارات دولتی کمیته امداد و 114 واحد نیز از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان تأمین شده است.

وی با اشاره به اینکه 11 میلیارد و 355 میلیون ریال اعتبار برای ساخت واحدهای مسکونی مذکور هزینه شد گفت: از این میزان مبلغ 9 میلیارد و 920 میلیون ریال از محل اعتبارات سفر، 500 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی کمیته امداد و 935 میلیون ریال نیز از محل آورده مددجو و خیران بوده است.

احمدی‌فر مساحت هر یک از واحد های مسکونی را 40 تا 60 متر عنوان کرد و افزود: ساخت این واحدها به صورت استاندارد، مقاوم و ایمن به خانواده‌ها تحویل داده می‌شود .

وی تصریح کرد: این نهاد علاوه بر ساخت و ساز منازل مسکونی شهری برای احداث مسکن خانواده‌های روستایی نیز اقدام کرده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شیروان بهسازی و تعمیرات منازل مسکونی، احداث سرویس‌های بهداشتی و انشعابات رایگان منازل را از دیگر خدمات مسکن به مددجویان این نهاد عنوان کرد.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول