اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به نزدیک شدن به روز جهانی قدس

نشست‌های بصیرتی با محوریت بیداری اسلامی در میامی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نشست‌های بصیرتی با محوریت بیداری اسلامی با توجه به نزدیک شدن به روز جهانی قدس در میامی برگزار می‌شود.

نشست‌های بصیرتی با محوریت بیداری اسلامی در میامی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، فرمانده سپاه شهرستان میامی پیش از ظهر امروز در حاشیه حضور در جمع فرماندهان حوزه‌های مقاومت شهرستان میامی در گفت‏‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به روز جهانی قدس و پاسداشت ایستادگی و بیداری ملت‌های مظلوم منطقه در برابر ظلم و استکبار جهانی، نشست‌های بصیرتی با محوریت بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

احمد احمدی اضافه کرد: نشست‌های بصیرتی مردمی شهرستان با هدف حمایت از قیام مردم مظلوم بحرین و عربستان و محکوم کردن کشتار مردم میانمار و افزایش بصیرت و آگاهی مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: این نشست‏‌ها با موضوعات مختلف اعم از اوضاع داخلی کشور و بین المللی هر دو ماه یک‏بار به صورت متمرکز و غیرمتمرکز برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان میامی یادآور شد: نشست‌های متمرکز بصیرتی و یادواره شهدای بیداری اسلامی در چهار منطقه کالپوش، فرومد، بیارجمند و میامی با همکاری حوزه‌های مقاومت در مرداد ماه برگزار می‌شود.

احمدی اظهار داشت: مسابقات کتابخوانی از آثار استاد مطهری همچون مساله حجاب، عصر ظهور و مسائل اخلاقی در قالب مسابقات فرهنگی و هنری در شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله نخست این مسابقات به صورت متمرکز در مرکز ناحیه با حضور گروه‌های سه نفره بسیجیان و غیربسیجیان در 15شهریور ماه برگزار می‌شود و افرادی که در مرحله نخست موفق شوند به مرحله دوم مسابقات راه می‌یابند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول