اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

بیداری اسلامی پتک آهنین بر سر استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل گفت: بیداری اسلامی الهام گرفته از جمهوری اسلامی ایران گویی پتک آهنینی است که بر سر استکبار جهانی فرود آمده است.

بیداری اسلامی پتک آهنین بر سر استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دستباز عصر امروز در آیین معارفه بخشدار جدید عنبران اظهار داشت: تحولاتی که امروز در دنیا رخ می‌دهد محصول خیز عظیم ملت ایران در سال 57 است که پس‌‌لرزه‌های آن یکی پس از دیگری استکبار را در دام تنیده خود غرق می‌کند.

وی با اعلام این‌که دشمنان نظام اسلامی ما تاب و تحمل دیدن ایران الگو شده برای ملت‌های آزادیخواه را ندارند، تصریح کرد: دنیا امروز به عظمت ملت ایران در تمام عرصه‌ها پی‌برده است و همین اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است که استکبار جهانی را وحشت‌زده کرده و سبب شده است تا روز به روز از مواضع خصمانه خود عقب‌نشینی کند.

دستباز بصیرت، آگاهی و هوشیاری ملت ایران را در مقابله با ترفندهای رنگین استکبار جهانی با اهمیت توصیف کرد و افزود: هر چند امروز استکبار جهانی با تحریم اقتصادی قصد دارد این ملت را به زانو درآورد اما دنیا به خوبی فهمیده است که فرزندان این سرزمین دانش‌آموختگان مکتب سیدالشهدا (ع) هستند که ذره‌ای در برابر دین‌فروشان و معامله‌کنندگان دنیوی سر تعظیم و تسلیم فرود نیاورند.

این مسئول اضافه کرد: استکبار جهانی با ایجاد التهاب در بازار و برافروختن شعله‌های تنش و تفرقه در جامعه ما سعی دارد اهداف پلید خود را جامه عمل بپوشاند اما غافل از این‌که ملت با درایت ایران این صحنه به ظاهر تنگ و تاریک را به میدانی با شکوه برای غلبه بر شیاطینی تبدیل می‌کند که امروز همه موجودیت خود را از فریب و نیرنگ دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همه مسئولان نظام اسلامی با احساس مسئولیت در سنگر خدمت شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا رفاه، آسایش و زندگی کم‌دغدغه را با ترکیبی از معنویت و ارزش‌های اسلامی به وجود آورند تا همه مردم بتوانند زندگی آسوده‌ای داشته باشند.

به گزارش فارس، معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل تمام مسئولان و مردم را به ایستادگی در برابر دسیسه‌های دشمنان فرا خواند و بیان کرد: ما با وحدت و همدلی است که می‌توانیم جایگاه و عظمت مکتب اسلام و مذهب اعتقادی خود را تقویت کنیم.

دستباز برادران شیعه و سنی منطقه را به حفظ وحدت بیشتر فرا خواند و ادامه داد: همکاری خوب مردم اهل تسنن عنبران با دولت و نظام در تمام برنامه‌ها و آیین‌ها نشان روشنی از جلوه همبستگی مردم دیندار ایران اسلامی است به طوری که مبانی تقریب مذاهب به‌خوبی در این منطقه نمایان شده و جلوه‌گری می‌کند.

وی بخشدار جدید عنبران را به تعامل و همسویی بیشتر با مردم فرا خواند و گفت:‌ در حفظ و تقویت وحدت و برادری اسلامی باید همت و تلاش مجاهدانه‌ای را داشت.

در ادامه این مراسم امام‌جمعه شهر عنبران نیز در سخنانی مسئولیت‌ها و تصدی امور را امتحان و آزمایشی الهی برشمرد و افزود: امروز همه ما در معرض امتحان و ابتلای الهی هستیم و باید با احساس وظیفه و مسئولیت سعی کنیم بهترین شیوه را در کسب رضایت مردم برگزینیم.

حجت‌الاسلام سید یاور مرادی به تغییر و تحولات دنیا و خونریزی‌های بی‌سرانجام در مناطق و کشورهای مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: اگر امت اسلامی به ید واحده تبدیل شوند دشمنان به یقین هیچ وقت نمی‌توانند بر آمال و آرزوهای خود غلبه کنند.

فرماندار نمین نیز در این مراسم از در حال اجرا بودن 25 طرح عمرانی در شهر عنبران خبر داد و تصریح کرد: این پروژه‌ها با تأمین اعتبار 4.5 میلیارد تومانی تکمیل شده و در اختیار اهالی قرار می‌گیرند.

سید تقی دریتیم خاطرنشان کرد: ما در توزیع اعتبارات نیز سعی کردیم به صورت عادلانه منابع و بودجه شهرستانی توزیع شود و بخشی از همت خود را برای تکمیل مجتمع آبرسانی امام حسن مجتبی (ع) نمین قرار دادیم.

در پایان این مراسم بهروز بابانژاد به عنوان بخشدار جدید عنبران معرفی شد.

انتهای پیام/‌ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول