اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران:

الگوی مستضعفان جهان در بیداری اسلامی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بیداری اسلامی نشان از الگو بودن ملت ایران برای ملت‌های مستضعف است.

الگوی مستضعفان جهان در بیداری اسلامی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن انصاری در مراسم معارفه مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، اظهار کرد: مسئولیت‌ها همواره وسیله‌ای برای رسیدن به قرب الهی است که باید از فرصت مسئولیت برای خدمت به مردم استفاده شود.

وی با بیان اینکه استکبار در طی 33 سال گذشته به واسطه خون شهدا و مجاهدت آزادگان همه تحریم‌ها و تهدیدها را پشت سر گذاشته است، افزود: برای رسیدن به استقلال کشور مجاهدت بسیاری شده است.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران نظام جمهوری اسلامی را الگوی بیداری اسلامی دانست و گفت: بیداری اسلامی نشان از الگو بودن ملت ایران برای ملت‌های مستضعف است.

وی با اشاره به اینکه استکبار در صدد مقابله با حرکت‌های بیداری اسلامی است، خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی حاصل مقابله ملت ایران در دوران انقلاب و پس از آن دوران دفاع مقدس است.

انصاری با بیان اینکه در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی قدرتمندتر از گذشته است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران امروز آماده مقابله با تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان است.

وی رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی را در طی 33 سال گذشته توجه به منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: شعار آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند هنوز هم شعار اصلی ملت ایران است.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سابقه 20 ساله امیرعلی نیک‌بخش در بنیاد شهید و امور ایثارگران، وی را به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان معرفی کرد.

وی با تقدیر از خدمات 15 ماهه علی رشیدی به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: علی رشیدی به عنوان مشاور استاندار زنجان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول