اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل کمبود اعتبارات مالی

عملیات احداث باغ موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری متوقف شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر به دلیل کمبود اعتبارات مالی تکمیل پروژه باغ موزه این استان متوقف شده است.

عملیات احداث باغ موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جمشید علی‎‎بابایی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد کنگره شهدای این استان، اظهار داشت: توجه به شهدا و مقام شامخ آن‌ها می‌تواند در بسیاری از امور راهگشای مسائل و مشکلات جامعه باشد.

وی افزود: شهیدان هشت سال دفاع مقدس به منظور حفاظت از ارزش‌های اسلامی و استقلال و آزادی کشور جان خود را نثار کردند و برهمین اساس تکریم مقام والای این شهیدان وظیفه ملی و همگانی است.

علی‌بابایی بر ضرورت نهادینه‎کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: با توجه به تمامی فعالیت‎های صورت گرفته برای نهادینه کردن این مهم در جامعه هنوز ضرورت دارد تا در این زمینه تلاش‌ها را مضاعف کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: باید با استفاده از ابزارها، امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای تبیین و نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس تلاش و از غفلت در اجرای این مهم به شدت پرهیز کرد.

علی‌بابایی در ادامه به احداث باغ موزه دفاع مقدس این استان اشاره کرد و افزود: پروژه احداث باغ موزه استان از پروژه‌های ملی به شمار می‎رود این در حالی است که در سال جاری برای تکمیل این پروژه اعتبار ناچیزی در نظر گرفته شده است و انتظار می‎رود این میزان اعتبار افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه فرایند ساخت و ساز باغ موزه استان در حال حاضر متوقف شده است، گفت: این پروژه بزرگ دارای نماد قوی و بامفهومی است که در کشور بی‎نظیر است و شایسته است با اختصاص اعتبارات لازم روند تکمیلی این پروژه هر چه زودتر پیگیری شود.

علی‌بابایی خاطرنشان کرد: زنده نگه‎داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این میراث گران‌بها رسالت بزرگی است که باید در انجام این رسالت از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول